تاریخ: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۲۱
بازدید: ۲۹۳
کد خبر: ۱۰۸۵۴۴

کلنگ مرکز نوآوری تحول دیجیتال در فولاد به زمین زده‌ شد

می متالز - کلنگ راه‌اندازی مرکز نوآوری تحول دیجیتال در صنعت فولاد در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به زمین زده‌ شد.
کلنگ مرکز نوآوری تحول دیجیتال در فولاد به زمین زده‌ شد

به گزارش می متالز، این مراسم  امروز - سه شنبه - با حضور حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان، خداداد غریب پور رییس هیات عامل ایمیدرو و معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت، محمود نیلی احمدآبادی رییس دانشگاه تهران  در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار شد.

مرکز نوآوری تحول دیجیتال در صنعت فولاد در زیربنای هزار و ۱۷۳ متر مربع  با کاربری استارت آپ استودیو تحول دیجیتال در صنعت فولاد برای استقرار هسته های نوآور و شرکت های فناور برنامه ریزی شده است.

با توجه به بررسی ها و مطالعات انجام شده در شرکت فولاد مبارکه و امضا تفاهم نامه همکاری امضا شده فیمابین شرکت فولاد مبارکه اصفهان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در دی ماه ۱۳۹۷، این مرکز به عنوان یکی از سه حوزه اصلی  و استراتژیک شناسایی شده حوزه تحول دیجیتال است.
در حاشیه جشنواره صنعت فولاد در دی ماه ۹۷ فیمابین شرکت فولاد مبارکه، دانشگاه تهران و ستاد توسعه فناوری های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری تفاهم نامه ای به امضا رسید و براساس آن طراحی، ساخت و تجهیز فضای مرکز نوآوری در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران صورت گرفته است.
براساس مفاهیم و اصول تعریف شده برای مراکز نوآوری در مقیاس جهانی طراحی، احداث و تجهیز خواهد شد، همچنین  ساختار مدیریتی، حاکمیتی و مالکیت مرکز نوآوری نیز طراحی شده است.
راه اندازی و جذب شرکت ها و استارت آپ ها مطابق نقشه راه مصوب کمیته راهبری، راه اندازی مرکز براساس برنامه های تعریف شده در این طرح انجام می شود.

عناوین برگزیده