تاریخ: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۵۱
بازدید: ۱۸۲
کد خبر: ۱۰۸۹۱۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
علیزاده مطرح کرد:

بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم دستور کار مجلس یازدهم

می متالز - نماینده مردم سپیدان در مجلس یازدهم می گوید دولت باید رویکردهای اقتصادی را متناسب با وضعیت جامعه تدوین کند تا کارخانجات و کارگاه‌های تعطیل و نیمه تعطیل مجدد در چرخه تولید قرار گیرد.
بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم دستور کار مجلس یازدهم

به گزارش می متالز، محسن علیزاده نماینده مردم سپیدان در مجلس یازدهم با اشاره به ضرورت ارتقا معیشت مردم، گفت: اولویت نخست نمایندگان در مجلس یازدهم بهبود معیشت و وضعیت اقتصادی مردم است، اگرچه باید با راهکارهای اساسی به دنبال حل ریشه ای مشکلات اقتصادی بود اما افزایش توان خرید افراد در کوتاه مدت باید به عنوان دستورکار نخست مود توجه قرار گیرد.

نماینده مردم سپیدان در مجلس یازدهم با بیان اینکه مردم باید بهبود وضعیت اقتصادی را احساس کنند، افزود: دولت باید رویکردهای اقتصادی را متناسب با وضعیت جامعه تدوین کند تا کارخانجات و کارگاه‌های تعطیل و نیمه تعطیل مجدد در چرخه تولید قرار گیرد با تحقق این امر از یک سو درآمد رشد می یابد و از سوی دیگر اشتغال ایجاد خواهد شد.

 

ضرورت تغییر پایه‌های اقتصادی کشور

وی اظهار کرد: با تغییر پایه‌های اقتصادی می‌توان بسیاری از مشکلات موجود در کشور را برطرف کرد، به طور مثال اگر هزینه های کشور از درآمدهای نفتی مستقل شود، با اعمال تحریم ها نیز کشور به راحتی اداره خواهد شد.

علیزاده با بیان اینکه می‌توان با رونق بخش کشاورزی، صنعت و توریست درآمدزایی کشور را افزایش داد، اضافه کرد: جهش تولید و بهبود معیشت مردم در گرو تغییر سیاست های اقتصادی است، زیرا با روش های کنونی نمی توان به رونق گرفتن سفره مردم امید بست.

عناوین برگزیده