تاریخ: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۱۱
بازدید: ۳۵۸
کد خبر: ۱۰۸۹۲۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرعامل سیمان ساروج خبر داد:

جهش تولید در سیمان ساروج کنگان/ ۳۰۰ هزار تن صادرات عملیاتی شد

می متالز - تابش، مدیرعامل شرکت بین المللی سیمان ساروج کنگان از تلاش برای جهش تولید در این شرکت خبر داد و گفت: با توجه به ظرفیت خالی اسکله شرکت آسیای آرام، این شرکت اجازه صادرات ۳۰۰ هزار تن محصول را اخذ کرد.
جهش تولید در سیمان ساروج کنگان/ ۳۰۰ هزار تن صادرات عملیاتی شد

به گزارش می متالز، مهدی تابش ضمن ارائه گزارشی از وضعیت تولید و صادرات شرکت بین المللی سیمان ساروج کنگان افزود: در سال جهش تولید با در نظر گرفتن کیفیت و کاهش هزینه ها  سعی در افزایش تولید و بهره‌وری بهتری داشته‌ایم و خوشبختانه با مدیریت خوب و دقت نظر بالا بهترین قیمت در بین شرکت‌های صادرکننده کلینکر در جنوب کشور را داریم.

وی افزود: با توجه به ظرفیت خالی که اسکله شرکت آسیای آرام از زیر مجموعه های شرکت بین‌المللی ساروج داشت و نظارت و برنامه راهبردی صحیحی که صورت گرفت خوشبختانه آن شرکت اجازه یافت قرارداد ۳۰۰ هزارتن صادرات را عملیاتی کند.

مدیر عامل شرکت بین المللی سیمان ساروج کنگان اضافه کرد: این مهم در راستای کمک به افزایش صادرات غیر نفتی برای کشور قدمی هرچند کوچک بود اما برای آسیای آرام قدم مثبت و موثری برداشته شد که امیدواریم اینکار با قراردادهای بزرگتری تداوم داشته باشد.

وی این شرکت را به تعهدات اجتماعی، حفظ محیط زیست و کاهش آلایندگی ها متعهد دانست و اظهار داشت: تمام هم و غم مدیران این مجموعه تداوم و جهش تولید، افزایش قیمت محصولات صادراتی، افزایش بهره‌وری و آموزش صحیح نیروها به‌خصوص نیروهای بومی است تا در آینده‌ای نزدیک بتوانند مدیریت بخش‌های مختلف کارخانه را در دست بگیرند.

عناوین برگزیده