تاریخ: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۰۵
بازدید: ۱۳۸
کد خبر: ۱۰۹۴۳۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خبر داد:

کشف 4 خودروی صفر کیلومتر فاقد پلاک در غرب مازندران

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از کشف 4 خودروی صفر کیلومتر و فاقد پلاک، مظنون به احتکار در شهرستان چالوس خبر داد.
کشف 4 خودروی صفر کیلومتر فاقد پلاک در غرب مازندران

به گزارش می متالز، حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از کشف 4 خودروی صفر کیلومتر و فاقد پلاک، مظنون به احتکار در شهرستان چالوس خبر داد.

وی افزود: این تعداد خودرو با همکاری دادستانی و نیروی انتظامی شهرستان چالوس با بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت این شهرستان در یکی از پارکینگ‌های عمومی چالوس کشف و توقیف شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران حاطرنشان کرد: متاسفانه در ماه‌های اخیر برخی از افراد سودجو خودروهای صفر کیلومتر را با هدف افزایش قیمت و بر هم زدن تعادل بازار دپو کرده که این عمل احتکار محسوب شده و با متخلفین برخورد قانونی لازم خواهد شد.

قوانلو با تذکر به متصدیان پارکینگ‌ها، اعلام کرد: با هرگونه نگهداری خودروهای صفر کیلومتر فاقد پلاک در چارچوب ضوابط تعزیری و قضایی برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: نصب پلاک بر روی خودروهای صفر کیلومتر الزامی بوده و در صورت مشاهده هر گونه خودروی فاقد پلاک، این خودروها با هماهنگی‌های که از قبل انجام شده توسط پلیس راهور توقیف خواهد شد.

عناوین برگزیده