تاریخ: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۸:۱۶
بازدید: ۲۵۱
کد خبر: ۱۰۹۶۳۱
سرویس خبر : متالورژی و مواد
معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه:

پیشرفت مطلوب طرح‌های اقتصادی در اسلام آباد

می متالز - معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه از مسائل و مشکلات عملیات اجرای طرح آلیاژ سیلیکون – منگنز در شهرک صنعتی مرصاد اسلام آباد غرب معدنی که توسط سرمایه‌گذار خارجی در حال انجام است، بازدید کرد.
پیشرفت مطلوب طرح‌های اقتصادی در اسلام آباد

به گزارش می متالز، حاتمی معاون استاندار ضمن تاکید بر اهمیت مساله‌ی کنترل پروژه گفت: یکی از رویکرد‌های ما در معاونت اقتصادی استانداری، کنترل و پایش طرح‌های اقتصادی در دست ساخت است تا ضمن اطلاع از میزان پیشرفت امور، بتوانیم مشکلات و کاستی‌های احتمالی این طرح‌ها را حل نماییم و بازدید‌های ما هم در راستای همین مساله شکل می‌گیرد.

او گفت: پیشرفت طرح‌های اقتصادی در اسلام آباد روند مطلوبی داشته‌اند و مجریان این طرح قول داده‌اند تا کمبود‌های ناشی از بحران کرونا را جبران کنند که بتوانیم مطابق برنامه‌ی زمان‌بندی شده پیش برویم و موعد مقرر و پیش بینی شده به بهره‌برداری برسند و انشاله با تدابیری که اندیشیده شده و اقداماتی که صورت گرفته به زودی شاهد استفاده از ظرفیت‌های منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب و همچنین فاز دوم شهرک صنعتی مرصاد خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار افزود: اسلام آباد نقطه‌ای با موقعیت خوب و موثر اقتصادی و لجستیک است و با وجود منطقه ویژه اقتصادی و فاز دوم شهرک صنعتی این شهرستان، ظرفیت و پتانسیل لازم برای سرمایه‌گذاری در این شهر وجود دارد و در تلاشیم که روند سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در این شهرستان ادامه داشته باشد.

معاون استاندار ادامه داد: امیدواریم ساخت کارخانه آلیاژ سیلیکون - منگنز بعنوان یکی از صنعت‌های مفقود در استان که با سرمایه گذاری چینی‌ها عملیات اجرایی آن آغاز شده، شروعی برای سرمایه گذاری‌های بزرگتر در سطح استان و شهرستان اسلام آباد غرب باشد.

او در خصوص ظرفیت این طرح گفت: این پروژه با ظرفیت تولید هزار و ۵۰۰ تن در سال و سرمایه گذاری ۱۰ میلیون یورو، اشتغال زایی ۲۱۰ نفر به صورت مستقیم و بیش از ۴۰۰ نفر را به صورت غیر مستقیم در پی دارد که تاثیر مطلوبی بر توسعه‌ی اقتصادی استان و شهرستان اسلام آباد دارد .

عناوین برگزیده