تاریخ: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۳۸
بازدید: ۱۵۰
کد خبر: ۱۰۹۶۳۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

همکاری بورسی استانبول با تهران

می متالز - بورس های تهران و استانبول در حال تقویت روابط فیمابین هستند.
همکاری بورسی استانبول با تهران

به گزارش می متالز، بورس استانبول در پیامی با هدف تحکیم روابط خود با بازار سرمایه در ایران و پیگیری پروژه های مشترک با بورس تهران، انتصاب دکتر حسن قالیباف اصل را به ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار کشور تبریک گفت.

بورس های تهران و استانبول در اکتبر سال 2015 تفاهم نامه همکاری امضا کردند و از آن هنگام تلاش هایی برای معرفی پروژه های مشترک با توجه به مفاد سند امضا شده در جریان بوده است. اکنون به دنبال احیای فعالیت های کسب و کار در بازارهای ایران و ترکیه، بورس های دو کشور نیز اقداماتی را برای تقویت روابط و تکمیل پروژه های همکاری آغاز کرده اند.

بورس استانبول در پیام اخیر خود به بورس تهران با توجه به آشنایی و تسلط کامل دکتر قالیباف اصل بر بازار سرمایه کشور، انتصاب جدید ایشان را فرصتی ایده آل برای بهره برداری از تجارب ارزشمند و زمینه ساز ایجاد پیشرفت های آتی در صنعت اوراق بهادار ایران عنوان کرد و رشد قابل توجه شاخص و حجم معاملات در بورس تهران طی ماه های اخیر را نقطه عطفی در توسعه این بازار قلمداد نمود.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد