تاریخ: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۳۵
بازدید: ۱۵۹
کد خبر: ۱۰۹۶۷۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
فریدون عباسی دوانی:

اقتصاد یک شبه درست نمی شود؛ نباید توقعات از مجلس را بالا برد

می متالز - نماینده مردم کازرون در مجلس گفت: دولت تمام راه کارهای اقتصادی را در گرو تعامل و سازش با غرب می داند، از این رو بر روی توافق هسته ای سرمایه گذاری کرد، اما به جزء برجام نمی توان شاخص دیگری از دولت برای حل مشکلات دید.
اقتصاد یک شبه درست نمی شود؛ نباید توقعات از مجلس را بالا برد

به گزارش می متالز، فریدون عباسی دوانی با بیان اینکه حوزه اقتصاد یک شبه درست نمی شود، گفت: اشتغال در کوتاه مدت افزایش نمی یابد، بلکه باید برنامه ریزی دقیق و کلان صورت گیرد.

 

اقدام مجلس برای حل مشکلات اقتصادی کشور در گرو هماهنگی هر چه بیشتر نمایندگان مجلس است

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اقدام مجلس برای حل مشکلات اقتصادی کشور در گرو هماهنگی هر چه بیشتر نمایندگان مجلس است، بنابراین باید فرصت بیشتری به نمایندگان داد تا هماهنگی های لازم صورت گیرد.

وی گفت: انتظار بزرگی را برای مردم در مورد مجلس ایجاد نکنیم، عمده کار در دست قوه مجریه است، برنامه ها در دولت تهیه و اجرایی می شود، اما متأسفانه دستگاه های اجرایی در سال های اخیر نتوانستند به خوبی عمل کنند،  زیرا تمام مشکلات را بر گردن تحریم ها می اندازد.

عباسی دوانی افزود: دولت تمام راه کارهای اقتصادی را در گرو تعامل و سازش با غرب می داند، از این رو بر روی توافق هسته ای سرمایه گذاری کرد، اما به جزء برجام نمی توان شاخص دیگری از دولت برای حل مشکلات دید.

 

مجلس باید برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور ریل گذاری درست انجام دهد

وی با بیان اینکه مجلس باید برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور ریل گذاری درست انجام دهد، گفت: مجلس باید دولت را ملزم کند که بودجه سال آینده را زودتر بدهد تا تمام محورها در زمان مناسب مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

عباسی دوانی ادامه داد: مجلس در سال آینده با هیأت دولت جدید رو به رو خواهد شد، از این رو یکی از وظایف مهم مجلس، بررسی دقیق وزرای پیشنهادی است، از این رو به نظر من ترکیب دولت آینده باید ترکیبی از وزرای جوان متخصص و وزرای با تجربه باشد تا بتوان بر مشکلات فائق آمد.

عناوین برگزیده