تاریخ: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۱۵
بازدید: ۲۱۴
کد خبر: ۱۰۹۷۲۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

توجه به نوآوری خدمات در بیمه کوثر

می متالز - معاون فنی بیمه‌های غیرزندگی بیمه کوثر جهش خدمات بیمه‌گری با رویکرد نوآوری خدمات و رضایت ذی‌نفعان را شعار معاونت فنی بیمه‌های غیرزندگی در سال‌جاری دانست و گفت: رعایت اصول پاسخگویی، تکریم ارباب‌رجوع و رضایت مشتری از جمله موضوع‌هایی است که باید سرلوحه توجه و برنامه‌ریزی همکاران در ستاد، سرپرستی‌ها، شبکه فروش و همه کارکنان قرار گیرد، چون این امر کمک شایانی به پیشرفت شرکت خواهد کرد.
توجه به نوآوری خدمات در بیمه کوثر

به گزارش می متالز، ابوالفضل آقادادی که به‌همراه مدیران فنی شرکت از سرپرستی استان تهران بازدید داشتند، دراین بازدید، ضمن پیگیری روند تفویض حدود اختیارها و مجوزها به سرپرستی استان‌ تهران و چگونگی روند تسهیل فرآیند صدور و خسارت، بر رسیدگی به مسائل نمایندگان، ارزیابان خسارت و مشتریان و تعامل بیشتر ستاد و استان‌ها تاکید کرد. وی با تاکید بر ضرورت تشکیل کمیته فنی در سرپرستی استان‌ها، تصریح‌کرد: ارزیابی، تسهیل و تسریع در پرداخت خسارت‌ها و توجه به شبکه فروش و رضایت مشتریان در تمامی بخش‌های فنی مدنظر قرار گیرد.

عناوین برگزیده