تاریخ: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۴۲
بازدید: ۲۳۱
کد خبر: ۱۰۹۸۹۶
روز شنبه در مراسمی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

امکان اتصال بیش از ۱۰۰۰ روستای کشور به شبکه ارتباطی فراهم می‌شود

می متالز، روز شنبه (24 خردادماه) با هدف تحقق شعار «وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات» بیش از یک هزار روستای دیگر کشور به شبکه ملی اطلاعات و شبکه پهن باند ارتباطی متصل می‌شوند.
امکان اتصال بیش از ۱۰۰۰ روستای کشور به شبکه ارتباطی فراهم می‌شود

به گزارش می متالز، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شامگاه سه‌شنبه (۲۱ خردادماه) از اتصال ۱۰۳۴ روستای دیگر به شبکه ملی اطلاعات با همکاری ایرانسل خبر داد.

آذری جهرمی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «۱۰۳۴ روستای دیگر تا شنبه از طریق ایرانسل به شبکه ملی اطلاعات متصل خواهند شد. این بار استان‌های کردستان، خراسان رضوی، فارس و هرمزگان سهم بیشتری دارند. همه در تلاشیم تا با شروع مجدد فصل تحصیل، عدالت آموزش مجازی برای دانش آموزان و دانشجویان، هر چه بیشتر محقق گردد.»

روز شنبه (۲۴ خردادماه)  آیین «بهره‌برداری از توسعه خدمات دیجیتال ایرانسل» با حضور وزیر ارتباطات و به میزبانی شرکت ایرانسل برگزار می‌شود.

در این مراسم در مجموع ۱۰۳۴ روستا با سرمایه ۳۰۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند که استان‌های کردستان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی صدر جدول دسترسی به شبکه ارتباطی را در میان استان‌های کشور به خود اختصاص خواهند داد.

بر اساس این گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تحقق شعار «دسترسی همگانی» و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته تا پایان سال جاری تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور را به شبکه ارتباطی پهن باند کشور متصل می‌کند.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد