تاریخ: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۰۱
بازدید: ۴۸۰
کد خبر: ۱۰۹۹۰۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

«شپنا» سهامی با زیرساخت قوی

می متالز - مدیر مالی پالایشگاه نفت اصفهان گفت: سهم شرکت پالایش نفت اصفهان (شپنا) سهمی استخوان دار، با بنیه قوی، سرمایه خوب و پروژه‌های موفق است بنابراین می‌توان آینده‌ای خوب و روشن برای آن متصور شد.
«شپنا» سهامی با زیرساخت قوی

به گزارش می متالز، مهدی صرامی در گفت‌وگو با بورس امروز، به قوی بودن زیر ساخت‌های شرکت اشاره و اظهار کرد: پالایشگاه نفت اصفهان از نظر زیربنایی و ساختار مالی و تولیدی، پالایشگاه قوی ایست و پروژه‌های اساسی که برای این شرکت درنظر گرفته شده است یا به نتیجه رسیده‌اند یا در شرف به نتیجه رسیدن هستند.

وی افزود: از نظر من، ارزش سهم شپنا هم‌اکنون به ارزش واقعی و جایگاه اصلی خود نزدیک می‌شود زیرا سهم شرکت پالایش نفت اصفهان سهمی استخوان دار، با بنیه بنیادی قوی و سرمایه خوب و پروژه‌های موفق است و می‌توان گفت که به دلایل یادشده دارای آینده‌ای خوب و روشن است.

وی از رشد قیمت نفت و فرآورده‌های نفتی نیز به عنوان یکی از عوامل تاثیرگذار بر افزایش ارزش سهام این شرکت در روزهای اخیر نام برد و ادامه داد: البته هر سهمی افزون بر ارزشی که بالواقع دارد، تحت تاثیر هیجان‌ها و جو کلی بازار قرار می‌گیرد و این واقعیتی غیرقابل انکار است.

صرامی درباره اینکه آیا شرکت افزایش سرمایه از محل تجدیدارزیابی دارایی‌ها دارد، گفت: برنامه‌هایی درباره افزایش سرمایه در هیئت مدیره مطرح است، اما هنوز هیچ نتیجه قطعی و کلی وجود ندارد و بلافاصله پس از به نتیجه رسیدن طی چند روز آینده خبر رسمی آن اعلام خواهد شد.

مدیرمالی شرکت پالایش نفت اصفهان درباره امکان برخورداری شرکت از تخفیف در خوراک پالایشگاهی عنوان کرد: هر تخفیفی که پالایشگاه ما از آن بهره‌مند می‌شود یک تخفیف جمعی میان تمام پالایشگاه‌هاست و شرکت ما نیز از این مورد مستثنی نیست؛ و هر تخفیفی که وجود دارد تخفیفات قانونی و مشترک از سمت دولت برای همه پالایشگاه‌هاست.

عناوین برگزیده