تاریخ: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۲۰
بازدید: ۳۰۴
کد خبر: ۱۱۰۲۲۹
سرویس خبر : انرژی
فرماندار نهبندان مطرح کرد:

برق رسانی به معادن شاهکوه نهبندان تا ۱۴۰۰ عملیاتی می شود

می متالز - بیکی گفت: با پیگیری های استاندار خراسان جنوبی، تفاهم نامه برق رسانی به معادن شاهکوه منعقد و بر اساس برنامه زمانی ارائه شده، برق مورد نیاز این منطقه معدنی تا سال ۱۴۰۰ عملیاتی می شود.
برق رسانی به معادن شاهکوه نهبندان تا ۱۴۰۰ عملیاتی می شود

به گزارش می متالز، «مجید بیکی» ظهر ۲۱ خرداد در نشست با رییس سازمان صمت خراسان جنوبی، اظهار کرد: برای برق رسانی به معدن شاهکوه، تفاهم نامه امضا شده با ایمیدرو، وزارت صمت و استانداری،  امید برق رسانی به این منطقه معدنی وارد فاز عملیاتی می شود.

فرماندار نهبندان گفت: تا سال ۱۴۰۰ برق رسانی به شاهکوه که خواسته دیرینه و بیش از ۲۰ ساله معدن کارگران این منطقه به سرانجام می رسد.

بیکی بیان کرد: با برق رسانی به این منطقه معدنی، انقلاب بزرگی در حوزه معادن نهبندان می افتد چرا که این اتفاق فقط برای معادن گرانیت شاهکوه نیست بلکه سایر معادن را نیز پوشش خواهد داد و سایر واحدهای فرآوری توجیه احداث خواهند داشت.

فرماندار نهبندان گفت: انتظار است اجرای تفاهم نامه برق رسانی به زودی در شهرستان انجام شود چرا که بزرگترین پروژه معدنی استان است.

بیکی عنوان کرد: احداث طرح های صنعتی کنسانتره آهن و منیزیت در شهرک صنعتی نهنبدان آغاز به کار کرده است و واحد منیزیت دیگری هم در حال راه اندازی است.

 

عناوین برگزیده