تاریخ: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۳۰
بازدید: ۱۷۴
کد خبر: ۱۱۰۳۳۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

قیمت فروش شکر سفید فله تعیین شد

می متالز - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: براساس مصوبه نود و چهارمین نشست کارگروه تنظیم بازار قیمت هرکیلو شکر سفید فله درب کارخانه 6300 تومان تعیین شد.
قیمت فروش شکر سفید فله تعیین شد

به گزارش می متالز، ابوالقاسم محمد زاده افزود: بر اساس بند ۵ تصمیمات متخذه ذیل دستور نخست نود و چهارمین نشست کارگروه تنظیم بازار کشور حداکثر قیمت فروش هرکیلو شکرسفید فله برای مصرف کننده ۷۳۰۰ تومان و شکر بسته بندی ۱۰۰۰گرمی ۸۷۰۰ تومان اعلام شده است.

وی افزود: از آنجا که عرضه کالاها در اوزان و نرخهای مختلف و بعضاً نزدیک به هم موجب سردرگمی مصرف کنندگان و زمینه ساز سوءاستفاده خواهد شد؛ قیمت مصرف کننده بسته بندی صرفاً بر مبنای وزن یک کیلوگرمی اعلام گردیده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تصریح کرد: همانطوری‌که تأکید و تصریح شده قیمت‌های فوق حداکثری است و عرضه با قیمت پایین‌تر به مصرف‌کنندگان امری شایسته و مورد قدردانی است بنابراین بدیهی است شکر تولیدی با قیمت‌های پیش موجود در شبکه توزیع و مراکز عرضه کماکان با قیمت گذشته عرضه خواهد شد.

معاون سازمان صنعت،معدن وتجارت استان بوشهر با توجه به مراتب فوق تاکید کرد: رعایت قیمت‌های اعلام شده نسبت به کنترل ورود و خروج شکر از کارخانجات تولیدی و انبارهای مستقر در استان، نحوه توزیع آن و ممانعت از فروش به عوامل واسطه با هدف بازارسازی و افزایش قیمت های غیر منطقی از جمله اولویت های این سازمان جهت جلوگیری از تخلفات اقتصادی خواهد بود.

عناوین برگزیده