به گزارش می متالز، مهمترین شاخصه این محصول تمرکز آن بر دریافت فرمانهای صوتی است که قابلیت دریافت نرمافزارهای بهروزرسانی از راه دور را نیز دارد. این سامانه در خودروهای فروخته شده در چین امکان سفارش آنلاین غذا و بلیت سینما را نیز خواهد داشت. بنابر برخی از گزارشها گمان میرود که بازار هوش مصنوعی در صنعت خودرو از ۶/ ۱ میلیارد پوند فعلی به ۲۱ میلیارد پوند در سال ۲۰۲۵ برسد. همین مساله باعث شده است تا مرسدس میلیونها پوند را در این بخش سرمایهگذاری کند و به جای همکاری با اپل و گوگل، خود به توسعه فناوری هوش مصنوعی اقدام کند. مرسدس عقیده دارد که در آینده استفاده هر چه بیشتر از هوش مصنوعی در خودروها میتواند با کمترین میزان حواسپرتی در حین رانندگی، بسیاری از کارهای رانندگان را انجام دهد.