تاریخ: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۹:۵۱
بازدید: ۱۵۲
کد خبر: ۱۱۰۸۸۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مشخصات آخرین شرکت درج شده و آماده عرضه اولیه ۱۰ درصدی در بازار SME

می متالز - شرکت ۱۶.۱ میلیارد تومانی به عنوان سیزدهمین شرکت در بازار شرکت‌های کوچک و متوسط فرابورس درج شد و در صف عرضه اولیه ۱۰ درصدی ایستاد.
مشخصات آخرین شرکت درج شده و آماده عرضه اولیه ۱۰ درصدی در بازار SME

به گزارش می متالز، شرکت کیا الکترود شرق پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از ۲۵ خرداد در نماد "کیا" و در گروه ساخت محصولات فلزی به عنوان سیزدهمین شرکت در بازار شرکت های کوچک و متوسط و یازدهمین شرکت در تابلوی رشد در فهرست نرخ‌های فرابورس درج شد تا در صف عرضه اولیه ۱۰ درصدی در بازار SME بایستد.

شرکت کیا الکترود شرق ۲۱ اسفند سال ۸۵ بصورت سهامی خاص تأسیس و در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی بجنورد به ثبت رسید. این شرکت در اواخر سال ۸۸ با هدف تولید انواع الکترود های جوشکاری با نام تجاری MASTER فعالیت تولیدی را بصورت رسمی آغاز کرد.

بنیاد برکت در سال ۹۳ در ترکیب سهامداران شرکت کیا الکترود شرق ورود پیدا کرد و در سال ۹۵ از ترکیب سهامداران خارج شد. مرکز اصلی شرکت و کارخانه در استان خراسان شمالی، شهرستان بجنورد، شرکت صنعتی بیدک، صنعت سه واقع است.

این شرکت با برخورداری از ماشین آلات خط پایلوت، امکانات مجهز آزمایشگاهی و نیروی انسانی مجرب توانسته دانش فنی تولید انواع الکترودهای جوشکاری را بومی سازی کرده و جایگاه را در جهت تولید محصولات با کیفیت برتر طبق استانداردهای ملی و جهانی در بین رقبا مستحکم کند.

سرمایه شرکت با ۳۵ نیروی انسانی در بدو تاسیس ۵۰۰ هزار تومان بوده که طی تجدید ارزیابی در آخرین مرحله افزایش سرمایه به ۱۶.۱ میلیارد تومان در پایان سال مالی منتهی به شهریور ۹۶ افزایش یافته است. شرکت در سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۴ میلیارد تومان معادل ۲۵ درصد افزایش سرمایه از محل سود انباشته خواهد داشت. ۹۳.۹۴ درصد سهام این شرکت متعلق به متعلق به قربان رحیمی است‌.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده