تاریخ: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۵۹
بازدید: ۲۵۷
کد خبر: ۱۱۱۰۰۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تخصیص ۴۲ میلیارد ریال اعتبار برای دو شهرک و ناحیه صنعتی لردگان

می متالز - ۴۲ میلیارد ریال اعتبار برای دو شهرک و ناحیه صنعتی لردگان تخصیص یافت.
تخصیص ۴۲ میلیارد ریال اعتبار برای دو شهرک و ناحیه صنعتی لردگان

به گزارش می متالز، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان چهارمحال و بختیاری، گفت: در سال جاری افزون بر ۴۲ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژههای عمرانی در دو شهرک و ناحیه صنعتی مستقر در شهرستان لردگان اختصاص یافت.

حمیدرضا فلاح افزود: عملیات خاکی واجرای آسفالت، ایجادشبکه های توزیع آب و گاز و همچنین تهیه تابلوهای راهنمایی و رانندگی با مجموع ۲۵ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال در شهرک صنعتی لردگان و اجرای عملیات خاکی، تهیه مصالح برای خط انتقال آب و تجهیز آب گیر با مجموع ۱۷ میلیارد ریال در ناحیه ی صنعتی لردگان (سندگان) از جمله پروژه هایی هستند که این شرکت در راستای آمادهسازی بسترهای سرمایه گذاری در شهرستان لردگان اجرا کرده است.

فلاح افزود:سال ۹۸ نزدیک به هفت هکتار زمین در قالب ۳۰ قرارداد به متقاضیان سرمایهگذاری در دو شهرک و ناحیه ی صنعتِی مستقر در شهرستان لردگان اختصاص یافت که بنابراین تا پایان سال ۹۸ در مجموع بیش از ۶۳ هکتار زمین به منظور ایجاد طرح های تولیدی و خدماتی به ۱۹۶ متقاضی در محدوده واگذار شد.

وی افزود: شهرک صنعتی لردگان با مساحت ۲۰۰ هکتار و کلیه امکانات زیرساختی در ۱۷۰ کیلومتری شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد که همجواری با جاده ترانزیتی اصفهان به خوزستان میتواند آن را به یکی از مراکز راهبردی به منظور سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف تولیدی تبدیل کند.

عناوین برگزیده