تاریخ: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۱۶
بازدید: ۱۶۹
کد خبر: ۱۱۱۰۵۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازرسی از ۱۷ هزار واحد صنفی در استان اردبیل/ برخورد با ۵۵۰ واحد متخلف

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: از اولین روز ماه مبارک رمضان با اجرای طرح نظارتی ویژه رمضان و در جریان بازرسی‌های انجام شده از ۱۷ هزار و ۷۱۶ واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی، با تعداد ۵۵۰ واحد متخلف برخورد شد.
بازرسی از ۱۷ هزار واحد صنفی در استان اردبیل/ برخورد با ۵۵۰ واحد متخلف

به گزارش می متالز، رامین صادقی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از اولین روز ماه مبارک رمضان با اجرای طرح نظارتی ویژه رمضان و در جریان بازرسی‌های انجام شده از ۱۷ هزار و ۷۱۶ واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی، با ۵۵۰ واحد متخلف برخورد شد.

وی افزود: با این تعداد واحد صنفی متخلف به ارزش یک هزار و ۱۳۳ میلیارد و ۵۷۸ میلیون ریال برخورد شده و پرونده‌‌های مربوطه پس از تکمیل برگ گزارش بازرسی به تعزیرات حکومتی ارسال شد تا مراحل قانونی خود را طی نماید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: طبق برنامه‌‌ریزی‌های انجام شده روزانه از واحدهای صنفی در سطح استان اردبیل بازرسی به‌عمل می‌آید تا با متخلفان به‌طور جدی برخورد شود.

وی ادامه داد: سامانه ارتباطی ۱۲۴ آماده دریافت شکایت‌های مردمی در این خصوص است و بازرسان در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن، به محل اعزام و به تخلفات رسیدگی می‌نمایند.

استفاده از ناظرین افتخاری موجب افزایش راندمان نظارت‌ها می‌شود

صادقی تصریح کرد: با توجه به اطلاع‌رسانی صورت گرفته در راستای دریافت و پاسخگویی به هرگونه گزارش و شکایت واصله مردمی، تعداد ۳۶۸ مورد شکایات مردمی به‌صورت تلفنی، کتبی و حضوری ( ۱۲۴) دریافت و ۵۶ فقره پرونده تخلف صنفی تشکیل شد که استفاده از ناظرین افتخاری در طول اجرای طرح موجب افزایش راندمان طرح نظارتی گردید.

وی گفت: بازرسی‌ها به صورت دوره‌ای همچنان ادامه دارد و انتظار می‌رود شهروندان نیز در صورت مشاهده تخلف در فروش کالا مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ در اردبیل و شهرستان‌های تابعه اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی شود.

عناوین برگزیده