به گزارش می متالز، مدیرعامل هونام ابزار نوین ضمن اعلام این خبر گفت: شرکت هونام ابزار نوین در راستای گسترش فرهنگ گفتگو، مشورت و انتقادپذیری و بهمنظور ارتباط نزدیکتر با همکاران و مشتریان، کمپین «گام مشترک» را طراحی و اجرا کرده است. کمپین گام مشترک فرصت و فضایی است که نقطهنظرات همه فعالان صنف را جویا شویم.
مهندس تقیزاد افزود: در مجموع با توجه به اوضاع کلی کشور بعد از شیوع بیماری کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، احساس کردیم با این حرکت تا حدود زیادی میتوانیم از نقطهنظرات ارزشمند مشتریان و همکاران خوبمان آگاهی پیدا کرده و روند بهینهای جهت ارائه خدمت به ایشان ایجاد کنیم.
تقیزاد پیرامون مهمترین دلایل ایجاد این کمپین اظهار کرد: تجربه سالیان گذشته بهویژه چند سال اخیر که با مشکلات عدیدهی اقتصادی روبهرو بودهایم نشان داده، خروج از بحران تنها با همراهی مشتریان و معتمدان در این صنعت امکانپذیر است لذا باوجود هزینههایی که گهگاه متحمل میشویم جلب رضایت این همکاران و شنیدن نقطه نظراتشان همواره اولویت ما بوده و ایجاد کمپین گام مشترک نیز در همین راستا برنامه ریزی و اجرا شده است.