تاریخ: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۰۶
بازدید: ۳۸۷
کد خبر: ۱۱۱۱۸۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در نشست مشترک هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی و شستا مطرح شد:

زمانبندی عرضه ۲ درصد سهام شستا به زودی توسط سازمان تامین اجتماعی ابلاغ شود

می متالز - نشست مشترک هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی و شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در محل سالن کنفرانس شستا برگزار شد.
زمانبندی عرضه ۲ درصد سهام شستا به زودی توسط سازمان تامین اجتماعی ابلاغ شود

به گزارش می متالز، اکبر ترکان رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در ابتدای این نشست با تقدیر از عملکرد مدیرعامل شستا به ویژه در بورسی دوره بورسی شدن، گفت:

روزهای اول باورم نمی‌شد که در فرصت تعیین شده بشود این کار مهم را انجام داد اما به همت رضوانی‌فر این اتفاق مهم رخ داد.

وی با اشاره به عملکرد خوب مالی شستا در سال ۹۸، تصریح کرد: مدیرعامل شستا اقدامات بسیار خوبی در حوزه ارتقاء عملکرد وعرضه اولیه شرکت‌های تابعه شستا، ادغام، انحلال و ساماندهی آن‌ها انجام داده است.

در این نشست محمد حسین مهدوی عادلی، رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی نیز با اشاره به عملکرد و نتایج بسیار خوبی که شستا در سال۹۸ به دست آورده است، گفت: با عنایت به بورسی شدن شستا معتقدیم سهام‌داران جدید شفافیت بیشتر را برای ما به ارمغان می‌آورند.

وی بهره‌گیری از ظرفیت‌های بین‌المللی را نیاز امروز شستا دانست و افزود: سهام شستا می‌تواند در بازارهای بین‌المللی نیز عرضه شود.

مهدوی عادلی تاکید کرد: کار جمعی بسیار خوبی در شستا انجام شده است که نتایج حاصل از عملکرد آن را در این روزها شاهدیم. بر اساس این گزارش، محمد رضوانی‌فر مدیرعامل شستا نیز گزارشی از عملکرد شستا ارائه کرد و برآورد دقیقی از سود شرکت اصلی و تلفیق شستا را مطرح و از آماده شدن طرح جامع برای اقتصاد دیجیتال خبر داد.

وی با بیان اینکه اولین شتاب‌دهنده تخصصی صنایع معدنی به زودی توسط هلدینگ صدرتامین شستا فعال می‌شود، تصریح کرد: برنامه‌های جدی در خصوص اقتصاد دیجیتال و فعالیت‌های استارتاپی داریم.

گفتنی است، در این نشست مشترک یاسر رضاخواه و محمدعلی شیرازی مدیران عامل شرکت‌های رایتل و صباتامین گزارشی از روند فعالیت‌ها، رشد فروش و سود شرکت‌های خود در سال مالی جاری ارائه کردند.

در این جلسه در خصوص نحوه عرضه ۲ درصد سهام شستا که از تعهدات عرضه اولیه توسط سازمان تامین اجتماعی بوده است بحث و بررسی شد و مقرر شد سازمان تامین اجتماعی زمانبندی عرضه را به سرعت ابلاغ نماید.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده