تاریخ: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۳۹
بازدید: ۴۶۳
کد خبر: ۱۱۱۴۴۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پتانسیل های بازار امارات متحده عربی برای تجار ایرانی

می متالز - کارگاه خروج از بحران عصر دیروز به همت اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.
پتانسیل های بازار امارات متحده عربی برای تجار ایرانی

به گزارش می متالز، با توجه به تغییر ساختار نظام اقتصادی جهان در دوران پسا کرونا کمیسیون آموزش اتاق بازرگانی ایران و امارات روز شنبه مورخ 24 خرداد در ساختمان اتاق بازرگانی ایران کارگاهی را تحت عنوان " خروج از بحران"  با حضور پررنگ تجار، فعالان اقتصادی و کارآفرینان کشور برگزار کرد. 

اولین فعالیت حضوری کمیسیون آموزش اتاق بازرگانی ایران و امارات در سال 99 بود که بسیار مورد استقبال بخش خصوصی قرار گرفت.  در این کارگاه به سوالات زیر پاسخ داده شد: چگونه می‌توانیم در امواج پرتلاطم بحران‌های اقتصادی، دوام بی‌آوریم؟ در زمانی که بازارها در شرایط سخت و دشوار قرار می گیرند و بی ثباتی و رکود دامنگیر همه ی بخش ها می شود، چه باید کرد؟ 

سخنران افتتاحیه کارگاه دکتر فرشید فرزانگان ریاست  اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات بود که در مورد پتانسیل های بازار امارات برای تجار ایرانی ایراد سخنرانی کرد، باتوجه به برگزاری نمایشگاه اکسپو 2020 در شهر دبی در آینده نه چندان دور فرصت های اقتصادی و توسعه روابط تجاری با کشور امارات متحده بیش از پیش اهمیت یافته است و در ادامه سرکار خانم سادینا آبایی نائب رئیس کمیسیون احداث، و خدمات فنی و مهندسی اتاق بازرگانی ایران و همینطور عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی ایران و امارات در مورد فرصت هایی که بحران کرونا  برای تجار ایرانی در امارات ایجاد کرده، سخنرانی کرد.

سخنران اصلی این رویداد دکتر علیرضا یوسفی بود که به سرفصل های زیر پرداخت:

سرفصل های کارگاه:

۱_مفهوم بحران چیست؟

۲_آشنایی با بازاریابی در بحران

۳-آشنایی با انواع مدل های کاربردی بازاریابی

۴-آشنایی با انواع مدل های نوین فروش

۵-ارائه الگوی موفق از شرکت های بزرگ دنیا در کلاس جهانی در زمینه بازاریابی و فروش.

۶-نقش رهبری سازمان در بازاریابی و فروش

۷- چگونه می توانیم در بحرانهای تجاری بازاریاب موفقی شویم ؟

 

عناوین برگزیده