تاریخ: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۰۲
بازدید: ۱۶۰
کد خبر: ۱۱۱۸۲۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

کشف بیش از ۲ تن سنگ معدن قاچاق در اسفراین

می متالز - سرپرست فرماندهی انتظامی اسفراین از توقیف ۲ دستگاه خودرو نیسان حامل ۲ تن و ۶۷۰ کیلوگرم سنگ معدن قاچاق از نوع سرب به ارزش بیش از ۱۸۶ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
کشف بیش از ۲ تن سنگ معدن قاچاق در اسفراین

به گزارش می متالز، مجید یگانه پور اظهار کرد: در راستای طرح عملیاتی مبارزه با استفاده غیرمجاز از معادن، مأموران کلانتری ۱۱ ولیعصر (عج) در حین گشت زنی در سطح شهرستان موفق به شناسایی ۲ دستگاه خودرو نیسان حامل سنگ معدن غیرمجاز از نوع سرب شدند.

وی با اشاره به اینکه مأموران این خودروها را در سطح حوزه استحفاظی متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودروها مقدار ۲ تن و ۶۷۰ کیلوگرم سنگ معدن کشف و ضبط شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ نفر متهم نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: خودروهای موردنظر نیز توقیف و سنگ معدن کشف‌شده تحویل اداره صنعت و معدن شهرستان گردید.

وی بابیان اینکه ارزش این مقدار سنگ معدن بیش از ۱۸۶ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: اقدامات پلیس در راستای مبارزه با استفاده غیرمجاز از معادن در سطح شهرستان باقدرت ادامه دارد و از شهروندان عزیز نیز همواره انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

عناوین برگزیده