تاریخ: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۵۹
بازدید: ۱۵۰
کد خبر: ۱۱۲۱۵۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سنگدوینی تاکید کرد:

اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از سرمایه‌گذاری راهی برای اشتغال

می متالز - نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس با بیان اینکه دولت نباید برای رفع کمبود بودجه خود از صندوق توسعه ملی برداشت بی‌رویه انجام دهد، گفت: یکی از دغدغه‌های مهم مردم ایجاد اشتغال است و بهترین راه‌ برای حل این مشکل اجرای دقیق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از سرمایه‌گذاری در کشور است.
اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از سرمایه‌گذاری راهی برای اشتغال

به گزارش می متالز، رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس ضمن تاکید براینکه اولویت اول مجلس یازدهم باید رفع مشکلات حوزه معیشت، اقتصاد و اشتغال باشد، گفت: اکنون مردم از لحاظ اقتصادی و معیشتی شرایط مناسبی ندارند و باید تمام مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس با جدیت به دنبال بهبود اوضاع معیشتی خانوار باشند.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های مهم مردم ایجاد اشتغال است و بهترین راه برای حل این مشکل اجرای دقیق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از سرمایه‌گذاری در کشور است.

سنگدوینی با بیان اینکه دولت نباید برای رفع کمبود بودجه خود از صندوق توسعه ملی برداشت بی‌رویه انجام دهند، تصریح کرد: صندوق توسعه ملی جزو ذخایر کشور بوده و باید  برای آیندگان سرمایه گذاری شود. البته نباید تنها نگاهمان به سرمایه‌گذاران در داخل کشور باشد و باید با استفاده از دیپلماسی اقتصادی به بیرون از کشور  بویژه همسایگان توجه داشته باشیم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس تاکید کرد: نمایندگان مجلس باید در تعامل با دولت، تلاش کنند تا با رفع مشکلات معیشتی اعتماد رفته مردم از ما مسئولان را دوباره بازگردانند.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد