به گزارش می متالز، سجاد رامندی با اشاره به قرارداد بیمه درمان تکمیلی خانواده شهدا و ایثارگران افزود: این تسهیلات شامل مواردی از قبیل، راهاندازی سامانه مشاوره پزشکی تلفنی همزمان است با شیوع بیماری کرونا برای گروههای خاص بیمهشدگان از قبیل جانبازان ۷۰ درصد و شیمیایی حاد و متوسط، همچنین خارج شدن این عزیزان از صف انتظار پاسخگویی تلفنی، به نحوی که اگر با مرکز ارتباط بیمه دی به شماره ۱۶۷۱ تماس بگیرند مستقیما و در کوتاه ترین زمان به کارشناسان بیمهای متصل خواهند شد. رامندی در ادامه افزود: والدین شهدا و جانبازان ۷۰ درصد از لحاظ ریسک ابتلا به کرونا مورد پایش سلامت قرار خواهند گرفت.
همچنین در سامانه درمان شرکت سطح بندی مشتریان انجام خواهد شد و خدمات ویژه از قبیل تسریع پرداخت خسارت، دریافت پوششهای بیشتر، حذف صف انتظار در مراکز درمانی برای پذیرش و ارائه خدمات ویژه در مراکز درمانی به این گروهها مدنظر قرار گرفته است. معاون فنی بیمههای اشخاص بیان کرد: در این میان سامانه مشاوره پزشکی و صف انتظار به طور کامل راهاندازی شده و هم اکنون در حال خدمترسانی است؛ علاوه بر این پرداخت هزینههای درمانی خارج از پرداختهای بنیاد و در اسرع وقت انجام می شود. وی اضافه کرد: برخی از هزینههای خارج از تعهدات آنها در بیمارستانها تحت پوشش قرار خواهد گرفت و در ضمن تسهیلاتی در خصوص دریافت داروی این گروه ارائه میشود تا تامین دارو برای این قشر تسهیل شود.