تاریخ: ۰۱ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۰:۰۵
بازدید: ۱۵۳
کد خبر: ۱۱۲۴۰۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

دریافت جایزه ملی تعالی توسط فولاد امیرکبیر کاشان

می متالز - نخستین حضور شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در سطح تندیس جایزه ملی تعالی سازمانی، با دریافت «تندیس بلورین» همراه شد. مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان با اعلام این خبر، بیان کرد: با کسب این موفقیت، فولاد امیرکبیر کاشان در جمع پنج شرکت فولاد دارای تندیس تعالی سازمانی قرار گرفت.
دریافت جایزه ملی تعالی توسط فولاد امیرکبیر کاشان

به گزارش می متالز، شهرام عالیوند افزود: داوری این دوره برای اهدای جایزه، بر اساس الگوی ملی تعالی سازمانی و منطق ارزیابی رادار در محل شرکت توسط تیم شش‌نفره ارزیابان سازمان مدیریت صنعتی در مدت سه روز فشرده و با بیش از ۲۵ جلسه بحث و گفت‌وگو انجام گرفت که در پایان این ارزیابی و پس از بررسی یک‌ماهه، شرکت فولاد امیرکبیر کاشان افتخار دریافت تندیس بلورین جایزه ملی تعالی سازمانی را در هفدهمین دوره آن در سال ۱۳۹۸ کسب کرد و بدین ترتیب، نام این شرکت در کنار ۴ شرکت برتر فولادی ایران (شرکت فولاد مبارکه، شرکت فولاد خوزستان، شرکت فولاد خراسان و شرکت ذوب‌آهن اصفهان) ثبت شد.

به گفته وی، در ارزیابی تعالی سازمانی شرکت‌های زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه اصفهان در سال ۱۳۹۸، تنها شرکت فولاد امیرکبیر کاشان موفق به اخذ رتبه برتر این ارزیابی از میان کل شرکت‌های گروه فولاد مبارکه شد.

در هفده دوره برگزاری جایزه ملی تعالی سازمانی، بیش از ۱۴۰۰ بار سازمان‌ها و صنایع مختلف ایرانی ارزیابی شده‌اند که در این میان، ۳۸ تندیس به شرکت‌های صنعتی اهدا شده است.

عناوین برگزیده