تاریخ: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۸:۲۸
بازدید: ۱۹۲
کد خبر: ۱۱۲۶۸۴
سرویس خبر : آهن و فولاد

نوید تبدیل وضعیت فرزندان شاهد در اسفراین

می متالز - نشست بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیرعاملان مجتمع‌های صنعتی فولاد و لوله گستر در خصوص اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر شهرستان اسفراین.
نوید تبدیل وضعیت فرزندان شاهد در اسفراین

به گزارش می متالز، احمد رحیم زاده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اسفراین در نشست با مدیران عام مجتمع صنعتی فولاد و لوله گستر شهرستان اسفراین در خصوص اشتغال جامعه ایثارگری شهرستان و تبدیل وضعیت این عزیزان و افزایش ظرفیت جذب جامعه ایثارگری در استخدام‌های آتی و همچنین جذب مشارکت در اجرای برنامه‌ها افزودند:
خانواده شهدا و ایثارگران نقش مهم و تأثیرگذاری در موفقیت و تثبیت نظام اسلامی داشته و دارند و حمایت از این عزیزان امری لازم است.
احمد رحیم زاده از رفع مشکلات اشتغال و سلامت خانواده ایثارگران اسفراین خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، مشکلات عمده و اساسی خانواده شهدا و ایثارگران ازجمله اشتغال این عزیزان به‌زودی رفع خواهد شد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اسفراین خاطرنشان کرد: افزایش سطح کیفی خدمات به خانواده شهدا و ایثارگران در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به نتایج موردنظر برسیم و برای بهبود خدمات‌رسانی به این عزیزان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.
مدیرعامل مجتمع صنعتی لوله گستر دکتر کیهانی زاده نیز افزودند: شهدا با تقدیم جان خود، دین خود را ادا کردند و باید بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات به خانواده معزز شهدا ارائه شود و اجرای دقیق و صحیح قانون جامع خدمات ایثارگری امری بسیار مهم است و سبب می‌شود که بخش عمده‌ای از مشکلات ایثارگران شهرستان رفع شود.

عناوین برگزیده