تاریخ: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۴۸
بازدید: ۳۵۲
کد خبر: ۱۱۲۷۱۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
نایب رییس مجمع نمایندگان استان کرمان:

آغاز بکار کارخانه سرب و روی کوهبنان در آینده نزدیک

می متالز - نایب رییس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی درباره مطالب مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر پیگیری نمایندگان استان بر تغییر استاندار کرمان گفت: به هیچ وجه چنین بحثی در بین نمایندگان نبوده و ما روز گذشته مجمع نمایندگان استان جلسه ای را با استاندار کرمان برگزار کرده که جلسه مشورتی خوبی بود و هیچ بحثی در این مسئله نشده است.
آغاز بکار کارخانه سرب و روی کوهبنان در آینده نزدیک

آغاز بکار کارخانه سرب و روی کوهبنان در آینده نزدیک

به گزارش می متالز، "عفت شریعتی" درباره دیدار با سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: روز گذشته جلسه ای با سرپرست وزارت صمت داشتیم که در این جلسه با حضور فرماندار زرند، مدیران شرکت میدکو و ایمیدرو درباره معادن شهرستان های زرند و کوهبنان و مسائلی که وجود داشت، بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: خوشبختانه با صحبت های صورت گرفته، سرپرست وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت قول همکاری و دستور رسیدگی سریع درباره معدن جلال آباد و مجموعه های زغالسنگ داد.

شریعتی تصریح کرد: درباره شهرستان کوهبنان نیز برای راه اندازی معدن سرب و روی هماهنگی شد که در آینده نزدیک شاهد آغاز به کار کارخانه سرب و روی خواهیم بود که در مجموع جلسه خوبی بود.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جلسه ما در راستای جهش تولید بود، بیان کرد: امیدواریم با وحدت و همدلی مسئولان و توجه سرپرست وزارت صمت، شاهد رشد چشمگیر و ارتقاء کمی و کیفی معادن و کارخانجات در زرند و کوهبنان باشیم.

نایب رییس مجمع نمایندگان استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش درباره مطالب مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر پیگیری نمایندگان استان بر تغییر استاندار کرمان گفت: به هیچ وجه چنین بحثی در بین نمایندگان نبوده و ما روز گذشته مجمع نمایندگان استان جلسه ای را با استاندار کرمان برگزار کرده که جلسه مشورتی خوبی بود و هیچ بحثی در این مسئله نشده است.

شریعتی تصریح کرد: آنچه مطرح بود هماهنگی و همدلی نمایندگان استان با دستگاه های اجرایی بود که بتوانند مشکلات مردم را حل و فصل و زمینه رشد همه جانبه را برای حوزه های اقتصادی، مسائل فرهنگی و اجتماعی استان هماهنگ کنند.

وی بیان کرد: نگاه نمایندگان استان کرمان یک نگاه مشورتی است و باید هم دستگاه های اجرایی و هم نمایندگان مجلس با همکاری و همدلی در جهت تحقق اهداف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و استان تشریک مساعی کنند.

عناوین برگزیده