به گزارش می متالز، وی در ادامه افزود: در شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در راستای جاری سازی استراتژی، استقرار نظام مدیریت فرآیند و تعالی سازمانی، بالغ بر ۲۴۰ شاخص اعم از استراتژیک، فرایندی و تعالی به صورت دوره ای پایش می شوند که از این میان می توان به شاخص های میزان تولید، فروش، حفاری های اکتشافی، رضایت ذینفعان و مشتریان اشاره کرد.
در آخرین دوره پایش (۳ ماهه چهارم ۹۸)، شاهد تحقق ۸۷٫۱ درصدی شاخص های استراتژیک بوده ایم که نسبت به دوره قبل (۳ ماهه سوم ۹۸) ۲ درصد رشد داشته است. در همین دوره، تحقق شاخص های فرایندی ۹۰٫۹ درصد بوده است.
علاوه بر سنجش شاخص ها در شرکت، ۳۶۹ اقدام استراتژیک و عملیاتی نیز به صورت دوره ای پایش می شود که در پایان سال ۹۸، ۹۳ درصد برنامه ها و پروژه های شرکت محقق شده اند. به عنوان نمونه می توان به اقدامات مربوط به اخذ پهنه های جدید اکتشافی، اجرای طرح های توسعه ای، جذب سرمایه گذار بخش خصوصی، استقرار سیستم مدیریت کیفیت (ایزو ۲۰۱۵-۹۰۰۱) و اخذ گواهینامه مربوطه اشاره کرد.
لازم به ذکر است شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در تلاش است تا سال ۱۴۰۴ از طریق همافزایی با بخش خصوصی توانمند به یک شرکت معدنی مرجع در اکتشاف، کارآمد در استخراج و فرآوری و نوآور در توسعه مواد معدنی در کشور تبدیل شود.