تاریخ: ۰۱ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۳۱
بازدید: ۱۱۸
کد خبر: ۱۱۲۹۰۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اصناف بزرگترین نهاد مدنی در بطن جامعه

می متالز - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه گفت: اصناف به‌ع نوان بزرگترین نهاد مدنی در بطن جامعه نقش‌آفرینی دارند.
اصناف بزرگترین نهاد مدنی در بطن جامعه

به گزارش می متالز، کاشفی رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه گفت: اول تیرماه هر سال که روز ملی اصناف نام‌گذاری شده، این مهم را یادآوری می‌کند که لازمه برخورداری از شرایط اقتصادی مناسب، داشتن بخش خصوصی قوی و اصناف پویا است.

او گفت: اصناف به‌عنوان بزرگترین نهاد مدنی در جامعه، دارای اثرگذاری بسیار زیادی بر شئون مختلف زندگی افراد جامعه هستند و همواره در بطن جامعه نیز نقش‌آفرینی داشته و دارند.

کاشفی افزود: امروز بهبود فضای کسب و کار و کمک به رونق اقتصادی به‌معنای واقعی کلمه جهادی تمام‌عیار است که کمک به تحقق آن بر هر شهروند ایرانی فرض است که در این میان وظیفه متولیان امر سنگین‌تر می‌نماید.

او افزود: ضمن گرامیداشت روز ملی اصناف و با یادآوری همراهی اصناف در مراحل مختلف انقلاب و بزنگاه‌های حساس، این روز را به تمامی اصناف، کسبه، بازاریان و اتحادیه‌های صنفی تبریک می‌گویم. امید است همان‌طور که امام راحل فرمودند، اصناف همواره بازوان اصلی انقلاب اسلامی باشند.

عناوین برگزیده