تاریخ: ۰۳ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۰۶
بازدید: ۱۴۲
کد خبر: ۱۱۲۹۴۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
دهنوی مطرح کرد:

اعلام وصول ۱۲ طرح اقتصادی در نخستین گام پس از تشکیل کمیسیون های مجلس یازدهم

می متالز - عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با تشکیل کمیسیون‌های مجلس و ارائه طرح های اقتصادی در تلاش هستیم تا بهبود وضعیت کسب و کار و معیشت مردم را تسریع کنیم.
اعلام وصول ۱۲ طرح اقتصادی در نخستین گام پس از تشکیل کمیسیون های مجلس یازدهم

سیدمحسن دهنوی

به گزارش می متالز، سید محسن دهنوی نماینده مردم تهران و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، گفت: امروز 14 طرح در صحن مجلس اعلام وصول شد که 12 طرح از این آنها اقتصادی و مرتبط با معیشت مردم است. 

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان مردم بلافاصله پس از تشکیل کمیسیون ها در اولین گام، صبح امروز 14 طرح را به هیات رئیسه تقدیم کردند که این طرح ها با برنامه‌ریزی و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و ضمن جمع بندی در صحن مجلس  به رای گذاشته خواهند شد. 

وی اظهار کرد: روند فعالیت های مجلس یازدهم در مهمترین گام آن به سمت برطرف کردن دغدغه های معیشت و کسب و کار مردم کشور پیش می رود و در تلاش هستیم تا با قانون گذاری صحیح، مسیر دستیابی به حل این مساله را تسهیل کنیم.

عضو هیات رئیسه مجلس اضافه کرد: طرح های مختلف دیگری نیز با همکاری و همراهی نخبگان و نمایندگان مردم در مجلس یازدهم شورای اسلامی در حال آماده سازی است که پس از اعلام وصول به کمیسیون های مربوطه ارجاع داده خواهد شد.

عناوین برگزیده