به گزارش می متالز، حسین کاظمی طرقی اظهار داشت: سایپا از ابتدای شیوع بیماری کرونا با ایجاد فضا و فرصت مراجعه غیرحضوری مشتریان به معاونت بازاریابی و فروش، مسائل و مشکلات آنان را مورد پیگیری قرار داد.
وی افزود: در حال حاضر این بسترها همچنان فعال هستند و نیازی به مراجعه حضوری مشتریان به این معاونت وجود ندارد. با توجه به اخطارهای جدید وزارت بهداشت درخصوص افزایش شیوع کرونا از مشتریان درخواست داریم از ظرفیتهای غیرحضوری ایجاد شده برای پیگیری مسائل و رفع مشکلات استفاده کنند.
کاظمی تاکید کرد: این اقدام با هدف حفظ سلامت مشتریان و بهبود و تسریع در پاسخگویی این معاونت صورت میگیرد.