تاریخ: ۰۴ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۴۵
بازدید: ۱۰۹
کد خبر: ۱۱۳۲۸۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در هفته سوم "پویش تولید تداوم امید" انجام می شود؛

افتتاح ۷ طرح صنعتی و زیرساخت تولید با حضور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در استان خوزستان

می متالز - فردا پنجشنبه و در هفته سوم پویش تولید تداوم امید ۷ طرح صنعتی در استان خوزستان با حضور محسن صالحی نیا «معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران» به بهره‌برداری می‌رسد.
افتتاح ۷ طرح صنعتی و زیرساخت تولید با حضور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در استان خوزستان

به گزارش می متالز، "شرکت پرنیان طراوت اروند" تولید کننده انواع دستمال کاغذی و دستمال توالت با ظرفیت ۸۰۰ تن در سال در شهرستان آبادان و با سرمایه‌گذاری ۸ میلیارد تومان در این روز توسط محسن صالحی نیا «معاون وزیر صمت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران» افتتاح می‌شود، این واحد زمینه اشتغال ۱۵ نفر را فراهم می آورد.

همچنین 3 طرح "امن آفرینان آینده پژوه" ، "اکسین گاز پمپ فنی مهندسی سدید خوزستان" و "سپند صنعت سپهر" در اهواز با اشتغالزایی در مجموع ۶۸ نفر به بهره برداری می رسند.

"امن آفرینان آینده پژوه" در زمینه مونتاژ دوربین مداربسته و تولید سوئیچ شبکه با ظرفیت ۷۵ هزار دستگاه و سرمایه‌گذاری ۳ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار می گیرد و برای ۱۵ نفر شغل ایجاد می کند.

همچنین "اکسین گاز پمپ" در زمینه تولید پمپ های چند فازی سرچاهی نفت و گاز با ظرفیت ۱۰ دستگاه سالانه و سرمایه گذاری ۲۲ میلیارد تومان افتتاح می شود و برای ۹ نفر ایجاد شغلذمی کند.

طرح "فنی مهندسی سدید خوزستان" نیز در زمینه تولید پمپ تراک تزریق سیمان در چاه نفت فعالیت دارد و ظرفیت تولید ۱۲ دستگاه را به صورت سالانه را دارد که سرمایه گذاری آن ۳۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی آن ۲۴ نفر است.

طرح "سپند صنعت سپهر" نیز که در زمینه ساخت قطعات ماشینکاری و ساخت مخازن ذخیره و استراکچرهای صنعتی با ظرفیت یک هزار و ۲۰۰ تن و سرمایه‌گذاری ۵ نفر مورد بهره برداری قرار می گیرد زمینه اشتغال ۲۰ نفر را فراهم آورده است.

روز پنجشنبه همچنین با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت "نمایشگاه دائمی ساخت داخل در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی شماره ۴ اهواز" با سرمایه گذاری ۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

اجرای پروژه‌های زیربنایی و عمرانی در شهرک صنعتی دارخوین شادگان با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد تومان دیگر برنامه محسن صالحی‌نیا خواهد بود.

عناوین برگزیده