تاریخ: ۰۴ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۰۵
بازدید: ۱۶۲
کد خبر: ۱۱۳۲۹۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در ادامه پویش «تولید، تداوم امید»:

افتتاح 2 طرح صنعتی با حضور معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در استان اردبیل

می متالز - فردا پنجشنبه و در هفته سوم "پویش تولید، تداوم امید"، ۲ طرح صنعتی در استان اردبیل با حضور سعید زرندی، معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت به بهره‌برداری می‌رسد
افتتاح 2 طرح صنعتی با حضور معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در استان اردبیل

به گزارش می متالز، با بهره برداری از دو طرح "رویای هفت آسمان سبلان" و "قلعه گیر" در شهرستان نمین، با مجموع سرمایه گذاری بالغ بر یک هزار و هفتصد میلیارد ریال برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می‌شود.

طرح "رویای هفت آسمان سبلان" با سرمایه گذاری ۱۳۰۰ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۵۰ نفر در زمینه تولید میوه، سبزی منجمد و انواع سالاد فعالیت می کند.

همچنین طرح "قلعه گیر" تولید کننده انواع پروفیل UPVC، با سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد ریال و ظرفیت اشتغالزایی مستقیم ۵۰ نفر فردا به بهره برداری می رسد.

گفتنی است؛ زرندی معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر دو روزه خود به استان اردبیل از طرح های آرتا انرژی، آرتاپلاست، آرتا نمین سبز، امید فارمد پارسیان، آرتا طب بهسان و طرح توسعه نساجی ستاره اردبیل بازدید خواهد کرد و از نزدیک مسائل و مشکلات مرتبط با این واحدها را مورد بررسی قرار خواهد داد.

نشست با فعالان اقتصادی صنعتگران و معدنکاران و اصناف استان اردبیل پایان‌بخش سفر معاون طرح و برنامه وزارت صنعت معدن و تجارت به استان اردبیل خواهد بود.

عناوین برگزیده