تاریخ: ۰۶ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۵۷
بازدید: ۳۱۹
کد خبر: ۱۱۳۵۷۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

برگزاری نمایشگاه اختصاصی صنعت ساختمان ایران در جمهوری آذربایجان/دعوت از مهندسان و متخصصان برای معرفی توانمندی‌های صنعتی ایران

می متالز - مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران، از برگزاری نمایشگاه اختصاصی صنعت ساختمان کشورمان در جمهوری آذربایجان خبر داد و از مهندسان و متخصصان برای معرفی توانمندی‌های صنعتی داخلی دعوت به عمل آورد.
برگزاری نمایشگاه اختصاصی صنعت ساختمان ایران در جمهوری آذربایجان/دعوت از مهندسان و متخصصان برای معرفی توانمندی‌های صنعتی ایران

http://www.shatanews.ir//parameters/mimt/modules/cdk/upload/content/news/169110/IMG-20200626-WA0009.jpg

به گزارش می متالز، بهمن حسین‌زاده از برگزاری نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در حوزه صنعت ساختمان در جمهوری آذربایجان خبر داد و گفت: برای حضور و مشارکت فعالانه مهندسان ایرانی در نمایشگاه اختصاصی صنعت ساختمان ایران در باکو، حمایت‌های لازم به عمل خواهد آمد.

وی افزود: زمینه‌سازی برای افزایش همکاری‌های تجاری و صنعتی میان دو کشور و نیز رشد صادرات خدمات فنی و مهندسی بخش‌خصوصی، از مهمترین برنامه‌های حضور در نمایشگاه صنعت ساختمان باکو است.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: مهندسان ایرانی ، شرکت‌ها و مجموعه‌های دانش‌بنیان، آخرین پیشرفت‌ها و نوآوری‌ها را به نمایش خواهند گذاشت.

وی اظهار داشت: به شرکتهای حاضر در این نمایشگاه، بیست درصد تخفیف در نرخ یورو در هر متراژ ارائه خواهد شد.

عناوین برگزیده