تاریخ: ۰۷ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۳۶
بازدید: ۱۲۲۱
کد خبر: ۱۱۳۸۰۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بازدید مدیرعامل شرکت سیمان تهران از کارخانه سیمان هگمتان

می متالز - روز چهارشنبه مورخ ۴ تیرماه ۱۳۹۹ مدیرعامل شرکت سیمان تهران به همراه اعضای هیأت مدیره شرکت سیمان هگمتان ضمن بازدید از کارخانه، نشست و جلسات مدیریتی در محل کارخانه سیمان هگمتان برگزار نمودند.
بازدید مدیرعامل شرکت سیمان تهران از کارخانه سیمان هگمتان

به گزارش می متالز، این جلسه با حضور دکتر سید مجتبی حسینی مقدم مدیرعامل شرکت سیمان هگمتان، مهندس ثنایی ریاست کارخانه، معاونین، مدیران و اعضای شورای اسلامی کار شرکت برگزار گردید.

در این جلسه سید عباس حسینی مدیر عامل شرکت سیمان تهران، با تأکید بر جایگاه والای منابع انسانی از دیدگاه دینی، معنوی و قرآنی، بر خلیفه الله بودن انسان بر روی زمین به دیدگاه ارزشی، الهی و معنوی در حوزه مدیریت و نگاه به منابع انسانی و کارکنان تأکید نمود و ضمن پیروی از نظرات و فرمایشات مقام معظم رهبری و همچنین فتاح ریاست بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در خصوص ضرورت ایجاد تغییر و تحول و با نگرش به سال “جهش تولید” خواستار گسترش در امور منابع انسانی و تولید و فروش محصولات گشته و تلاش مضاعف کارکنان را در جهت عمران و آبادانی میهن بزرگ ایران اسلامی خواستار شد.

ایشان با تأکید بر اهیمت دادن به کارکنان هر مجموعه و کمک و تلاش برای رشد و ارتقای کارکنان مجموعه شرکت های هلدینگ، خواستار همدلی و رشد و تعالی سازمان ها شد.

وی افزود: در شرایط سخت اقتصادی و تحریمی و بحران کنونی جامعه از تمامی کارکنان شرکت های مجموعه هلدینگ سیمان تهران از جمله پرسنل شرکت سیمان هگمتان انتظار تلاش مضاعف و فعالیت اثر بخش وجود دارد، تا با مدیریت عالی و فعالیت بهتر مجموعه ها به ظرفیت حداکثری تولید و فروش و سودآوری برسیم.

همچنین از محورهای اصلی سخنان ایشان می توان به صادرات بیشتر، انتقال تجربه، دانش و مدیریت دانش، تکریم و حفظ منابع انسانی خبره و کار بلد، حفظ امنیت اطلاعات و گسترش فناوری های نوین و رایانه ای و IT و انعکاس اخبار و اطلاعات صحیح و درست در فضای مجازی و تقویت مجموعه های فروش شرکت ها و کاهش واسطه گری اشاره نمود.

در ادامه جلسه دکتر حسینی مقدم مدیرعامل شرکت سیمان هگمتان با تأکید بر افزایش تولید طبق هدف گذاری مورد نظر و همچنین فروش بیشتر تأکید نمود.

ایشان در ادامه با معرفی معاونین و مدیران شرکت، ضمن تأیید عملکرد های کارکنان در رده های مدیریتی، خواستار حفظ و نگهداری منابع انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه هر شرکت شد.

در این نشست زینال پور رئیس هیأت مدیره شرکت سیمان هگمتان با تأیید سخنان مدیران عامل شرکت های سیمان تهران و هگمتان، آرزوی رشد و تعالی شرکت و کارکنان و اهداف و برنامه های آن را نموده و خواستار مراقبت و همراهی همه عزیزان و همکاران با اهداف مورد نظر مدیریت ارشد شد و هدف گذاری مورد نظر مدیریت شرکت سیمان تهران مبنی بر تولید، فروش و صادرات حداکثری را مورد تایید و تأکید قرار داد.

در ادامه جلسه مهندس ثنایی با تأکید بر سخنان مدیران ارشد سازمان، تولید با ظرفیت بالا را با همکاری و همراهی همه واحدهای مجموعه عملی دانستنه و خواهان نهادینه شدن همکاری بین تمام مجموعه با حمایت والای مدیریت ارشد شد.
در نهایت، مدیران مجموعه سیمان هگمتان به معرفی خود و شرح عملکرد مختصری از واحدهای تحت نظر خود پرداختند.
در پایان جلسه از خطوط تولید سیمان هگمتان بازدید گردید.

عناوین برگزیده