تاریخ: ۰۸ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۵۷
بازدید: ۳۰۵
کد خبر: ۱۱۴۰۰۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

اولین جلسه رشد و یادگیری استقرار مدل ۳۴۰۰۰ منابع انسانی در فولاد اکسین خوزستان

می متالز - اولین جلسه رشد و یادگیری استقرار مدل ۳۴۰۰۰ منابع انسانی امروز یکشنبه ۸ تیر با حضور متولیان امر در خانه مدیران شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار گردید.
اولین جلسه رشد و یادگیری استقرار مدل ۳۴۰۰۰ منابع انسانی در فولاد اکسین خوزستان

به گزارش می متالز، این جلسه در راستای اهداف سال 99  منابع انسانی در حوزه رشد و یادگیری استقرار مدل ۳۴۰۰۰ منابع انسانی بوده و هدف از پیاده سازی این مدل بررسی نظام‌مند جامع و یکپارچه سیستم های حوزه منابع انسانی با رویکرد علمی است.

این مدل از جمله استانداردهایی است که اخیراً مورد استفاده شرکت به منظور ارزیابی و ارتقاء سیستم های منابع انسانی قرار گرفته است.

سلسله مراتبی بودن و تعریف دقیق اقدامات و توانمندیهای که شرکت‌ها در هر سطح برای اجرا به ارتقا سیستم منابع انسانی نیازمند است، از مهمترین عناوین این استاندارد می باشد.

در این استاندارد علاوه بر ۱۴ فرآیند منابع انسانی که ۱۲ متغیر در حوزه نتایج و نگرشهای منابع انسانی نیز مورد بررسی و پایش قرار می گیرند. همچنین در 7 سطح بلوغ وضعیت سازمان را ارزیابی کرده و تعالی می بخشد.

مدل ۳۴۰۰۰ برای این ایجاد شده است تا بتواند به طور یکپارچه همه فرآیندهای منابع انسانی را آسیب‌شناسی و اثربخشی آنها را ارزیابی و شرکت را در جهت پیشبرد اهداف نهایی تعیین شده یاری نماید. بر اساس این مدل می‌توان وضعیت موجود سطوح بلوغ فرایندهای منابع انسانی را بررسی و پروژه‌ها و اقدامات  قابل بهبود و توسعه آنها را فراهم  و یک فرهنگ تعالی و کمال را در سازمان ایجاد نمود.

 

منبع: می متالز
عناوین برگزیده