تاریخ: ۰۸ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۰۸
بازدید: ۲۳۷
کد خبر: ۱۱۴۰۰۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر عامل فولاد خراسان:

روابط عمومی ها هدایت‌گر سرمایه اجتماعی سازمان‌ها و حافظ دارایی معنوی کشور هستند

می متالز - گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاهی های اجرایی شهرستان نیشابور با حضور امام جمعه و فرماندار نیشابور به میزبانی «مجتمع فولاد خراسان برگزار شد.
روابط عمومی ها هدایت‌گر سرمایه اجتماعی سازمان‌ها و حافظ دارایی معنوی کشور هستند

به گزارش می متالز، در این گردهمایی که به ابتکار فرمانداری شهرستان و همراهی روابط عمومی مجتمع فولاد پیش از ظهر یکشنبه 8 تیرماه 1399 برگزار شده بود، مدیران و نمایندگان روابط عمومی دستگاه های اجرایی، ضمن بیان دیدگاه های خود برخی چالش های بر سر راه انجام وظیفه روابط عمومی ها را با مدیر ارشد اجرایی شهرستان در میان گذاشتند.
در این مراسم امام جمعه نیشابور با بیان این که مهم ترین اصل در روابط عمومی، «اخلاق» است، افزود: یکی از  مهم‌ترین ویژگی‌های روابط عمومی مخاطب شناسی  دانست.
حجت‌الاسلام یعقوبی روابط عمومی را قلب سازمان دانست که باید برای توانمندسازی خود در راستای  رفع مشکلات جامعه هر چه بیشتر مجهز به علم و تخصص گردد. 
وی از روابط عمومی های شهرستان خواست در معرفی  هر چه بیشتر ارزش ها و توانایی های به گفته او  «ابر شهر نیشابور» به دنیا بیش از پیش تلاش کنند.      
معاون استاندار و فرماندار شهرستان هم در سخنانی با بیان این که امین ترین مشاوران مدیران در هر دستگاه اجرایی، مسئولان روابط عمومی هستند که چهره واقعی یک سازمان را در آینه اقدامات آنان می توان دید، از روابط عمومی های شهرستان  خواست در انعکاس اخبار ضمن بازگویی صحیح وقایع نسبت به نقد و ارائه پیشنهادهای سازنده اقدام نمایند و در حوضه تعاملات و ارائه نقاط قوت شهرستان شاهد حضور بیش از پیش روابط عمومی ها باشیم.
علیرضا قامتی افزود: شهرستان در سال جهش تولید، خوشبختانه توسعه واقعی و همه جانبه را در مجموعه تولید و فولاد خراسان شاهد بودیم. 
در این نشست مدیر عامل فولاد هم با بیان اینکه روابط عمومی فولاد خراسان نقش موثری در انعکاس اخبار و رویدادهای مجتمع برای تنویر افکار عمومی و روشنگری جامعه نقش آفرینی نموده است، افزود: مدیران روابط عمومی چشم، گوش و زبان یک سازمان هستند و به نوعی سرمایه اجتماعی و دارایی های معنوی یک سازمان را هدایت و حفاظت می کنند.
کسری غفوری موقعیت روابط عمومی را در هر سازمان بسیار حساس دانست و گفت: بخش عمده ای از موفقیت سازمان در صورتی است که روابط عمومی ها نقش خود را به خوبی ایفا کنند.
وی با بیان این که به اعتقاد اندیشمندان، قرن حاضر، قرن دو فعالیت است؛ روابط عمومی و بیمه، افزود: می بایست از  فضای مجازی و رسانه ای که امروزه همه چیز را تحت تاثیر خود قرارداده به نحو شایسته، حداکثر استفاده را انجام داد.
مدیر عامل فولاد خراسان نیروهای روابط عمومی را کارگزاران دیپلماسی سازمان‌ها و ادارات متبوع  خویش در ارایه صحیح تصویر بیرونی تلاش ‌ها و مجاهدت‌ها دانست.
غفوری از تمامی روابط عمومی ها حاضر در سالن خواست برای موفقیت سازمان متبوع خود با  دانش افزایی به فعالیت خود ارتقا بخشند و به علم ارتباط با مخاطب واقف شوند.
وی از آمادگی فولاد خراسان برای برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز روابط عمومی های شهرستان خبر داد.
گفتنی است در پایان این مراسم از روابط عمومی های دستگاه های اجرایی شهرستان از جمله مدیر روابط عمومی فولاد خراسان تقدیر به عمل آمد.

عناوین برگزیده
دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه:

دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت