تاریخ: ۰۹ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۰۶
بازدید: ۲۲۴
کد خبر: ۱۱۴۰۳۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

مدیرعامل فولاد خراسان: روابط عمومی نقش روشنگری در جامعه دارد

می متالز - مدیرعامل فولاد خراسان گفت: بخش عمده‌ای از موفقیت یک سازمان در صورتی است که روابط عمومی‌ها نقش خود را به‌خوبی ایفا کنند و نقش این بخش روشنگری در جامعه است.
مدیرعامل فولاد خراسان: روابط عمومی نقش روشنگری در جامعه دارد

به گزارش می متالز، کسری غفوری در گردهمایی مدیران روابط عمومی شهرستان نیشابور، با اشاره به نقش روابط عمومی فولاد خراسان نقش موثری در انعکاس اخبار و رویدادهای این شرکت، تصریح کرد: مدیران روابط عمومی چشم، گوش و زبان یک سازمان هستند، روابط عمومی به نوعی سرمایه اجتماعی و دارایی‌های معنوی یک سازمان را هدایت و حفاظت می‌کنند.

فرماندار شهرستان نیشابور موقعیت روابط عمومی را در هر سازمان بسیار حساس دانست و گفت: بخش عمده‌ای از موفقیت سازمان در صورتی است که روابط عمومی‌ها نقش خود را به‌خوبی ایفا کنند.

همچنین وی از آمادگی فولاد خراسان برای برگزاری دوره‌های آموزشی موردنیاز روابط عمومی‌های شهرستان خبر داد.

بر اساس این گزارش گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاهی‌های اجرایی شهرستان نیشابور با حضور امام جمعه و فرماندار نیشابور به میزبانی مجتمع فولاد خراسان برگزار شد.

روابط عمومی چهره واقعی یک سازمان

علیرضا قامتی، معاون استاندار خراسان رضوی در گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیشابور نقش روابط عمومی را در دستگاه‌های اجرایی مهم دانست و گفت:  مسئولان روابط عمومی در هر دستگاه اجرایی، چهره واقعی یک سازمان هستند که اقدام‌های سازمان را در آیینه رفتار آنها می‌توان دید.

به گزارش روند بورس امروز، وی با بیان اینکه امین‌ترین مشاوران مدیران، مسئولان روابط عمومی هستند، گفت: از مسئولان روابط عمومی خواستارم در بازتاب اخبار ضمن بازگویی صحیح وقایع، نقد و ارائه پیشنهادهای سازنده کنید تا در حوزه همکاری‌ها نقش روابط عمومی را بیشتر شود.

وی افزود: شهرستان در سال جهش تولید، خوشبختانه توسعه واقعی و همه‌جانبه را در مجموعه تولید و فولاد خراسان شاهد بودیم.

مهم‌ترین اصل روابط عمومی اخلاق است

حجت‌الاسلام یعقوبی، امام جمعه نیشابور با بیان این که مهم‌ترین اصل در روابط عمومی، «اخلاق» است، گفت: یکی از  مهم‌ترین ویژگی‌های روابط عمومی مخاطب شناسی  دانست.

روابط عمومی را قلب سازمان دانست و ادامه داد: باید برای توانمندسازی خود در راستای  رفع مشکلات جامعه هر چه بیشتر مجهز به علم و تخصص شود.

در پایان این مراسم از روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان از جمله مدیر روابط عمومی فولاد خراسان قدردانی شد.

عناوین برگزیده