تاریخ: ۰۸ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۵۳
بازدید: ۱۱۰
کد خبر: ۱۱۴۲۸۳
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس:

موضوع ساخت مسکن ۲۵ متری در مجلس مطرح نیست/تولید مسکن کوچک مغایر با سیاست های جمعیتی است

می متالز - علی پور خنکداری نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: قطعا موافق ساخت مسکن های ۲۵ متری در کلانشهرها نیستم، زیرا این اقدامات قطعا مغایر با سیاست های جمعیتی و فرزندآوری است، از این رو دستگاه ها باید تولید مسکن با متراژ کارشناسی و منطقی را در دستور کار قرار دهند.
موضوع ساخت مسکن ۲۵ متری در مجلس مطرح نیست/تولید مسکن کوچک مغایر با سیاست های جمعیتی است

به گزارش می متالز، کمال علی پور خنکداری با اشاره به موضوعات مطرح شده درباره موافقت مجلس با ساخت مسکن های 25 متری در کلانشهرها، گفت: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و تاکنون چنین موضوعی در کمیسیون عمران مجلس مطرح نشده است.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ساخت مسکن های 25 متری به هیچ وجه منطقی و کارشناسی نیست، حتی با توجه به ضرورت توجه به سیاست های جمعیتی و فرزندآوری، تولید مسکن های 40 متری نیز مطلوب و قابل قبول نخواهد بود.

 

موافق ساخت مسکن های 25 متری در کلانشهرها نیستم

وی گفت: قطعا موافق ساخت مسکن های 25 متری در کلانشهرها نیستم، زیرا این اقدامات قطعا مغایر با سیاست های جمعیتی و فرزندآوری است، از این رو دستگاه ها باید تولید مسکن با متراژ کارشناسی و منطقی را در دستور کار قرار دهند.

علی پور خنکداری ادامه داد: به طور حتم نباید کیفیت و متراژ مساکن تولیدی را فدای کمیت و تعداد واحدهای مسکونی کرد، از این رو در عین حال که آمار ساخت و ساز مسکن و افزایش آن بسیار حائز اهمیت است، کیفیت ساخت و متراژ آن نیز اهمیت ویژه ای دارد.

عناوین برگزیده