تاریخ: ۰۷ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۳۰
بازدید: ۲۱۸
کد خبر: ۱۱۴۵۳۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

خراسان رضوی هفته گذشته میزبان برخی مسوولان کشوری بود

می متالز - خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت میزبان چند تن از معاونین وزیر آموزش و پرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کشور، صنعت، معدن و تجارت بود که نشست‌های مختلف با مسوولان استانی برگزار کردند.
خراسان رضوی هفته گذشته میزبان برخی مسوولان کشوری بود

به گزارش می متالز، سید جواد حسینی، معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور هفته گذشته در مراسم افتتاح مرکز پیش‌دبستانی و دبستان استثنایی شهید جواد شکفته مشهد حضور یافت.

مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور نیز سفر کوتاهی به شهرستان کلات در شمال شرق خراسان رضوی داشت.

ایرج حریرچی، معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم در سفر یک روزه خود به مشهد مقدس از حرم مطهر رضوی و نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازدید کرد و با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی دیدار و گفت و گو نمود و همچنین در سفر کوتاهی به تربت‌حیدریه در مراسم معرفی رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی این شهر شرکت کرد.

اسماعیل قادری، رییس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز در هفته گذشته با رییس و اعضای شورای راهبردی مرکز نوآوری و شتابدهی ترشیز در کاشمر واقع در جنوب غربی خراسان رضوی دیدار کرد.

میرحسن موسوی، معاون مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران هم هفته گذشته از تاسیسات فنی و ایستگاه راه آهن مشهد بازدید نمود.

خداداد غریب پور، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس شرکت ایمیدرو و همچنین علیرضا شهیدی، رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی هفته گذشته در نشستی با استاندار خراسان رضوی درباره وضعیت تجارت و صادرات سنگ‌های قیمتی این استان گفت و گو کردند.

خراسان رضوی هفته گذشته میزبان برخی مسوولان کشوری بود

عناوین برگزیده