تاریخ: ۰۷ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۳۴
بازدید: ۳۶۷
کد خبر: ۱۱۴۷۱۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با حکم سرپرست وزارت صمت صورت گرفت؛

انتصاب دبیر قرارگاه جهش تولید وزارت صنعت، معدن و تجارت

می متالز - سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در حکمی سید مهدی نیازی را به دبیر قرارگاه جهش تولید وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد.
انتصاب دبیر قرارگاه جهش تولید وزارت صنعت، معدن و تجارت

به گزارش می متالز، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در حکمی سید مهدی نیازی را به دبیر قرارگاه جهش تولید وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد. حسین مدرس خیابانی در این حکم آورده است:

نظر به تخصص، تعهد و تجارب جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم امور صنایع ،به موجب این حکم به سمت « دبیر قرارگاه جهش تولید وزارت صنعت، معدن و تجارت» منصوب می شوید.

ضرورت دارد براساس وظایف و مأموریت های محوله، نسبت به برگزاری مستمر جلسات قرارگاه، ابلاغ و پیگیری تصمیمات، مصوبات، هماهنگی و هم افزایی بین معاونت های ستادی، سازمانهای وابسته وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر اعضای این قرارگاه برای تحقق اهداف پیش بینی شده اقدام نمایید.

در بخش دیگر این حکم آمده است:

انتظار دارم با توجه به حساسیت سال جهش تولید، ضمن به کار گیری ظرفیت های ایجاد شده در قرارگاه، با برنامه ریزی، نظارت صحیح، اتخاذ تصمیمات اصولی، راهگشا و با صرف همت و جدیت کامل، موجبات اثر گذاری در تحقق اهداف جهش تولید به عنوان یکی از 4 برنامه اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت را فراهم کنید.

توفیق روزافزون تمامی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج)از خداوند متعال مسالت دارم.

عناوین برگزیده