تاریخ: ۱۲ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۰۳
بازدید: ۱۳۳
کد خبر: ۱۱۴۹۲۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

واحدهای راکد و غیرفعال تملیکی بانک‌ها در استان مرکزی به چرخه تولید باز می‌گردد

می متالز - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: واحدهای راکد و غیرفعال تملیکی بانک‌ها در استان مرکزی به چرخه تولید باز می‌گردد.
واحدهای راکد و غیرفعال تملیکی بانک‌ها در استان مرکزی به چرخه تولید باز می‌گردد

به گزارش می متالز، سعید جعفری کرهرودی عصر امروز در حاشیه سفر به ساوه و در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های وزارت صنعت در خصوص واحدهای غیرفعال اظهارداشت: در سال 99 که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده توجه به ظرفیت های خالی صنایع و حرکت به سمت تولید و تحقق شعار در اولویت کاری قرار دارد.

وی افزود: همچنین یکی از روش های اجرایی که اخیرا وزارت صنعت به ما ابلاغ کرده فعال سازی واحدهای تملک شده توسط بانک‌ها است بنابراین تلاش داریم تا با یک برنامه دقیق و جامع و مدون برای فعال کردن این واحدها در سطح استان مرکزی اقدام لازم را داشته باشیم.

جعفری عنوان کرد: استان مرکزی دارای ظرفیت‌های بالایی در بخش صنعت و تولید کشور است اما نیاز دارد تا با یک برنامه عملیاتی از این ظرفیت‌ها برای حرکت رو به تولید و توسعه اقتصادی حرکت کنیم تا بتوان شاهد تحقق جهش تولید باشیم.

وی افزود: در این هفته و هفته‌های آتی به نوبت پرونده واحدهای تولیدی و صنعتی و مراکزی که توسط بانک‌ها تملک شده و غیر فعال هستند به منظور بررسی ابعاد فعال‌سازی و تولید براساس ظرفیت موجود آنها را بررسی خواهیم کرد.

سرپرست صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی عنوان کرد: بنابراین سعی می‌کنیم با یک جایگزینی مدیریتی صحیح این واحدهایی که به تملک بانک درآمده وبصورت راکد مانده است را فعال کنیم.

عناوین برگزیده
ریل نجات صنعت
با حضور کارشناسان بررسی شد: دولت چهاردهم چه سیاستی را در حوزه صنعت باید در پیش بگیرد؟

ریل نجات صنعت