تاریخ: ۱۲ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۴۶
بازدید: ۱۴۲
کد خبر: ۱۱۴۹۲۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان عنوان کرد

برخورد با متخلفان و دانه درشت‌ها در اولویت تعزیرات حکومتی همدان

می متالز - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان برخورد با متخلفان و دانه درشت‌ها در کنار تعامل با اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و دستگاه‌های اجرایی را از اولویت‌های کاری خود برشمرد.
برخورد با متخلفان و دانه درشت‌ها در اولویت تعزیرات حکومتی همدان

به گزارش می متالز، داریوش جودکی در آئین تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه رسالت این سازمان در وضعیت کنونی بسیار سنگین است، بیان داشت: باید علاوه بر شنیدن درخواست‌های مردم به فکر تولیدکننده نیز بود.

وی با بیان اینکه رفتار با این افراد ذکاوت و هوشمندی یک مدیر تعزیراتی حکومت را می‌رساند، گفت: برای جلب رضایت‌مندی مردم، تنها راه علاج فرهنگ سازی و به میدان آمدن سرمایه‌گذاران با تقوا، با درایت، با صداقت و با صلابتی است که امروز باید به داد مردم برسند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به اینکه دور از شان اصناف است که در چنین شرایطی اقدام به تخلف کنند، افزود: مردم و بازاریان استان همدان سابقه خوبی دارند و این امر را در عمل بارها نشان داده‌اند.

وی برخورد با متخلفان و دانه درشت‌ها در کنار تعامل با اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و دستگاه‌های اجرایی را از اولویت‌های کاری خود برشمرد.

جودکی با بیان اینکه تقوا ترمز انسان است، گفت: با پیشه کردن تقوا امیداوارم بتوانیم خادم و امانتدار خوبی باشیم و مردم از عملکرد ما راضی باشند.

عناوین برگزیده