
«علیرضا رحیم» مدیرعامل فولاد هرمزگان در بازدید نوروزی از واحدهای سازمانی:
به گزارش می متالز، طبق اعلام سازنده این خودرو، برای هر بار ساخت بدنه آن به حداقل ۵ تن یخ نیاز است. درباره زمان آب شدن این یخها هیچ اطلاعاتی در دسترس نبوده و مشخص نیست پس از روشن شدن موتور این خودرو، نهایتا تا چند ساعت یخهای روی آن باقی خواهند ماند. درباره پیشرانه استفاده شده در این خودرو نیز اطلاعاتی در دسترس نیست اما میتوان حدس زد که سازنده آن از موتور یکی از مدلهای خانواده A G-Wagen استفاده کرده باشد.