تاریخ: ۱۰ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۱۱
بازدید: ۱۳۷
کد خبر: ۱۱۵۰۰۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد:

بازرسی از صنوف لوازم خانگی در کهگیلویه و بویراحمد تشدید می‌شود

می متالز - مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در روزهای آینده مغازه‌های لوازم خانگی در سطح استان بررسی و بازرسان با گران فروشان برخورد و پلاکارد تخلف و گرانفروشی برای آن‌ها نصب می‌شود.
بازرسی از صنوف لوازم خانگی در کهگیلویه و بویراحمد تشدید می‌شود

به گزارش می متالز، سالار حسین پور بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از اصناف لوازم خانگی شهر یاسوج استان افزود: بازار در روز های اخیر نوساناتی داشته و با بررسی چند فروشگاه لوازم خانگی مشخص شد که برخی فروشنده‌ها این اقلام را بسیار گران به مردم عرضه می کنند.

وی بیان داشت:  مردم به این نکته توجه کنند که می توانند با خرید از نمایندگی‌های لوازم خانگی، از افزایش هزینه‌ها جلوگیری کنند.

حسین پور تصریح کرد: در راستای جلوگیری از گرانفروشی، گشت‌های تعزیرات حکومتی افزایش یافته و به صورت جدی با گران فروشان و مخلان نظم اقتصادی برخورد می کنیم.

وی افزود: چند قیمتی بودن کالاهای خانگی، تضییع حق مردم بوده و بازرسان با پیگیری این موضوع  به صورت جدی این واحد ها  را زیر نظر خواهند گرفت.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد