تاریخ: ۱۰ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۲۷
بازدید: ۱۵۲
کد خبر: ۱۱۵۳۲۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
از ابتدای امسال انجام شد؛

تشکیل ۱۷۶ میلیون ریال پرونده قاچاق کالا در خراسان جنوبی

می متالز - معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ پرونده قاچاق کالا از سوی بازرسان این سازمان به ارزش ۱۷۶ میلیون و ۶۶۷ هزار ریال در خراسان جنوبی تشکیل شد.
تشکیل ۱۷۶ میلیون ریال پرونده قاچاق کالا در خراسان جنوبی

به گزارش می متالز، «علی تهوری» امروز ظهر (۱۰ تیر) به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار کرد: در این راستا یک هزار و 250 مورد بازرسی از واحدهای صنفی هدف در حوزه قاچاق کالا به صورت مستقل و در قالب گشت مشترک با سایر دستگاه های نظارتی صورت گرفته است.

تهوری بیشترین کشفیات حوزه قاچاق کالا را در بخش لوازم آرایشی و بهداشتی و خوار و بار عنوان کرد و افزود: اقدامات خوبی در سطح عرضه در زمینه مقابله با کالای قاچاق در استان صورت گرفته و امیدواریم در سالی که با عنوان جهش تولید نام گذاری شده بتوانیم گام بلندی در راستای ریشه کن کردن قاچاق کالا و ارز برداریم.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: در سال گذشته نیز هفت هزار و 580 مورد بازرسی مستقل و طی گشت مشترک در حوزه قاچاق کالا انجام شد که نتیجه آن تشکیل 113 پرونده تخلف به ارزش پنج میلیارد و 284 میلیون و 318 هزار ریال بوده است.

عناوین برگزیده