تاریخ: ۱۳ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۳۲
بازدید: ۱۶۰
کد خبر: ۱۱۵۳۶۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات مطرح کرد:

آموزش مشاوران مالی طرح پیکاپ با مجوز شرکت بورس

می متالز - با برگزاری دوره‌های آموزشی کارگزاری بانک صادرات، می‌توان فرهنگ سهامدارای را در کشور ارتقا داده و از سویی دیگر افراد فعال در بازار پول، در بازار سرمایه نیز کار کرده و پیوند خوبی بین بازار سرمایه و بازار پول با این پروژه، شکل می‌گیرد.
آموزش مشاوران مالی طرح پیکاپ با مجوز شرکت بورس

آموزش مشاوران مالی طرح پیکاپ با مجوز شرکت بورس

به گزارش می متالز، مهدی کباری مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی این کارگزاری گفت: این دوره‌ها که به دلیل بیماری کرونا به صورت آنلاین برگزار می‌شود، در راستای پروژه پیکاپ این کارگزاری است.


وی ادامه داد: کارمندان بانک صادرات باید تحت آموزش قرار بگیرند که با مجوز آموزش کارگزاری بانک صادرات از کانون، این افراد می‌توانند با مجوز شرکت بورس به عنوان مشاور مالی طرح پیکاپ کارگزاری معرفی شوند.


کباری به مزایای این دوره‌های آموزشی اشاره و اظهار کرد: با برگزاری این طرح، می‌توان فرهنگ سهامدارای را در کشور ارتقا داده و از سویی دیگر افراد فعال در بازار پول، در بازار سرمایه نیز کار کرده و پیوند خوبی بین بازار سرمایه و بازار پول با این پروژه، شکل می‌گیرد.

برای مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

سامانه پیشخوان کارگزاری بانک صادرات در بازار پول (پیکاب) در اردیبهشت  ۹۹ رونمایی و فعالیت خود را آغاز کرد. این سامانه به عنوان سوپر مارکت مالی بانک صادرات برای اولین بار در بازار سرمایه توسط کارگزاری بانک صادرات رونمایی شد.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد