تاریخ: ۱۸ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۵۷
بازدید: ۹۱۹
کد خبر: ۱۱۵۹۹۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی چناران بهره‌برداری شد

می متالز - دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی چناران روز چهارشنبه با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی چناران بهره‌برداری شد

به گزارش می متالز، ییس اداره صنعت، معدن و تجارت چناران عصر چهارشنبه در حاشیه این مراسم گفت: واحد تولیدی شرکت "فن آوران سلامت آریایی آروین" در زمینه تولید انواع پوشش و لباس بیمارستانی یکبار مصرف و ماسک سه لایه و واحد تولیدی شرکت "آپادانا درب توس" در زمینه تولید انواع درهای فلزی ظروف شیشه‌ای دارو به بهره‌برداری رسید.

بخشعلی بیاتی افزود: واحد تولیدی شرکت فن آوران سلامت آریایی آروین با سرمایه گذاری ۱۱۹ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۴۰ نفر و ظرفیت تولید سالیانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد در زمینی به مساحت هزار و ۹۶۰ مترمربع بهره‌برداری شد.

وی ادامه داد: واحد تولیدی شرکت "آپادانا درب توس" نیز با سرمایه گذاری ۳۱ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای هفت نفر و ظرفیت تولید سالیانه ۷۰۰ تن در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۳۱ مترمربع به بهره‌برداری رسید.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت چناران گفت: در این مراسم معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از نحوه تولید قطعات خودرو در بخش‌های شرکت پارت لاستیک شهرک صنعتی چناران بازدید کرد.

شهرک صنعتی چناران در ۴۵ کیلومتری جاده مشهد - قوچان به مساحت کلی حدود ۱۱۰۰ هکتار یکی از بزرگ‌ترین شهرک‌های صنعتی شرق کشور محسوب می‌شود و در حال حاضر ۱۷۰ واحد صنعتی در این شهرک فعال است و ۵۰ واحد نیز در حال ساخت هستند.

عناوین برگزیده