تاریخ: ۱۶ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۹:۵۴
بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۱۱۶۳۲۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون صمت گلستان:

کالای قاچاق تهدیدی بر حقوق تولید کننده و مصرف کننده است

می متالز - اصغری گفت: کالای قاچاق بدون پرداخت حق گمرک و ضوابط ایمنی وارد کشور می شود که حقوق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان را ضایع می کند.
کالای قاچاق تهدیدی بر حقوق تولید کننده و مصرف کننده است

به گزارش می متالز، «علی اصغر اصغری» امروز (دوشنبه ۱۶ تیر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سال جهش تولید قرار داریم و باید از تولیدکنندگان حمایت کنیم تا بتوانند در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری گام بردارند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان صنعت، معدن و تجارت گلستان ادامه داد: یکی از فرآیندهایی که حقوق تولیدکننده و مصرف کننده را تهدید می کند کالای قاچاق است. اصغری ابراز داشت: ورود کالای قاچاق باعث می شود که عرضه کالای داخلی در بازار با مشکل رو به رو شود و از سویی کالای قاچاق بدون حقوق گمرک و ضوابط ایمنی وارد کشور شدند که می تواند منجر به تهدید حقوق مصرف کنندگان شود.

وی خاطرنشان کرد: رسالت و وظیفه ما بر این است که سیاست گذاری بهتری در خصوص مبارزه با کالای قاچاق داشته باشیم و مانع ورود این کالا به سطح بازار شویم.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان صنعت، معدن و تجارت گلستان یادآور شد: تولید کنندگان باید رقابت پذیری خود را افزایش دهند و مردم نیز با ترویج کالای ایرانی از تولید کنندگان حمایت کنند تا بتوانیم از این طریق به منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم.

عناوین برگزیده