تاریخ: ۲۲ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۲۸
بازدید: ۲۶۵
کد خبر: ۱۱۶۵۳۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سرپرست اداره کل نظارت بر خدمات سازمان حمایت اعلام کرد:

گارانتی حق مصرف کننده است و یک خدمت اضافی و تشریفاتی نیست/ مردم با مراجعه به سامانه جامع گارانتی از اصالت گارانتی کالای خود با خبر شوند

می متالز - سرپرست اداره کل نظارت بر خدمات سازمان حمایت و مجری سامانه گارانتی گفت: خدمات پس از فروش یک آپشن اضافی برای کالا نیست.
گارانتی حق مصرف کننده است و یک خدمت اضافی و تشریفاتی نیست/ مردم با مراجعه به سامانه جامع گارانتی از اصالت گارانتی کالای خود با خبر شوند

به گزارش می متالز، مردم می توانند با مراجعه به سامانه جامع گارانتی به آدرس www.irangs.ir از اصالت گارانتی کالای خود با خبر شوند.

جواد احمدی با بیان این مطلب، افزود: مردم با مراجعه به این سایت می توانند بدانند گارانتی برای چه برندهایی ثبت شده است و اگر کالایی که می خواهد خریداری کند در لیست کالاهای دارای گارانتی است با خیال راحت خرید خود را انجام دهد.

وی ادامه داد: اگر احیاناً شرکتی که محصولی را به مشتری می فروشد، مشکلی در ارایه گارانتی داشته باشد با استفاده از این سامانه، به راحتی قابل پیگیری می باشد.

عناوین برگزیده
هلدینگ
«پدرام پیروی‌نسب» مدیرعامل هلدینگ توسعه و تجهیز معادن امداد در گفت‌و‌گو با «می‌متالز» عنوان کرد:

هلدینگ "معادن امداد" از ۳۷ سال پیش فعالیت‌های خود را با معدنکاری سنگ ساختمانی آغاز کرد/ توسعه، سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های جدی هلدینگ "معادن امداد" در حوزه‌های مختلف معدنی از اکتشاف تا فرآوری/ در مرز بین استان کردستان و آذربایجان غربی محدوده مستعد طلا را شناسایی کرده‌ایم و در مرحله اخذ گواهی کشف و بهره‌برداری هستیم