تاریخ: ۲۱ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۴۸
بازدید: ۱۳۶
کد خبر: ۱۱۶۸۲۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مقتدایی مطرح کرد:

کوتاهی دولت در تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها؛ مجلس به دنبال بهبود معیشت مردم است

می متالز - نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می گوید اگرچه تامین مایحتاج عمومی و ذخیره سازی‌ اقلام موردنیاز مردم یکی از وظایف اصلی دولت است اما نارضایتی مردم از قیمت ها، گواه کم کاری و کوتاهی تیم مدیریتی دولت در ساماندهی بازار است.
کوتاهی دولت در تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها؛ مجلس به دنبال بهبود معیشت مردم است

عباس مقتدایی خوراسگانی

به گزارش می متالز، عباس مقتدایی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از افزایش قیمت کالاها در بازار، گفت: علیرغم اینکه تامین مایحتاج عمومی و ذخیره سازی‌ اقلام موردنیاز مردم یکی از وظیفه‌های اصلی دولت و وزارتخانه های اقتصادی است، نارضایتی مردم از قیمت ها و نابسامانی های موجود گواه کم کاری، کوتاهی و نواقص موجود در بدنه تیم مدیریتی دولت است.

 

دولت به وظایف خود در ساماندهی بازار عمل نکرده است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت به وظایف خود در راستای ساماندهی بازار به درستی عمل نکرده است، افزود: نمایندگان در تلاش اند تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت اقتصادی مردم و افزایش توان خرید آنها به کار برند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه گرانی و تورم افسارگسیخته مردم را به ستوه آورده، اضافه کرد: متاسفانه دولت نسبت به کنترل بازار بی توجه بوده و بازار را به حال خود رها کرده است.

 

مجلس با تدوین طرح‌های کارشناسی به دنبال ارتقا وضعیت معیشت مردم است

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه مجلس با تدوین طرح‌های کارشناسی به دنبال ارتقا وضعیت معیشت مردم است، اظهار کرد: از آنجایی که ساختارهای اولیه مجلس در حال شکل گیری بوده و نخستین گام‌های مجلس برای توقف روندهای ناسالم کنونی برداشته شده، درروزها و هفته های آینده خبرهای خوشی درباره موضوعات اقتصادی از مجلس مخابره می شود.

عناوین برگزیده
ریل نجات صنعت
با حضور کارشناسان بررسی شد: دولت چهاردهم چه سیاستی را در حوزه صنعت باید در پیش بگیرد؟

ریل نجات صنعت