تاریخ: ۲۱ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۵۸
بازدید: ۱۹۲
کد خبر: ۱۱۶۸۳۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در کمیسیون صنایع و معادن مجلس صورت می‌گیرد:

بررسی سیاست‌های حمایتی بانکی در توسعه صنایع و معادن کشور با حضور دژپسند

می متالز - کمیسیون صنایع و معادن مجلس موضوع سیاست‌های حمایتی بانکی در توسعه صنایع و معادن کشور را با حضور وزیر اقتصاد و دارایی بررسی می‌کند.
بررسی سیاست‌های حمایتی بانکی در توسعه صنایع و معادن کشور با حضور دژپسند

به گزارش می متالز، براساس دستور کار هفته جاری کمیسیون صنایع و معادن مجلس، این کمیسیون در جلسه روز یکشنبه (22 تیر ماه) خود، میزبان سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاونان وی خواهد بود تا مشکلات موجود در این حوزه مورد بررسی قرار گیرد.

براساس این گزارش محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و معاونان وی در جلسه سه شنبه (24 تیر ماه) کمیسیون صنایع و معادن حاضر خواهند شد تا گزارشی از وضعیت دیپلماسی اقتصادی ارائه کنند.

همچنین استماع گزارش محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره عملکرد کاری ایشان دیگر دستورکار کمیسیون صنایع و معادن در سه شنبه هفته جاری است.

براساس این گزارش کمیسیون صنایع و معادن سه شنبه میزبان فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی و معاونان وی خواهد بود تا موضوع سیاست‌های حمایتی بانکی در توسعه صنایع و معادن کشور در این جلسه مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین دوشنبه (23 تیر ماه) کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات، کمیته جهش تولید و بهبود فضای کسب و کار، کمیته صنایع هوافضا و فناوری‌های نوین و کمیته صنعت و راهبردهای توسعه صنعتی به تنظیم اولویت‌ها و تدوین برنامه‌های خود می پردازند.

براساس این گزارش کمیته صنایع نفت، گاز و پتروشیمی نیز دوشنبه (23 تیرماه) به بررسی اولویت‌های کمیته و استماع گزارش عملکرد دبیر کل انجمن کارفرمایی صنایع پتروشیمی ایران می پردازد.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد